Σήμερα μιλήσαμε για τις εκπομπές που παρακολουθούμε στην τηλεόραση (κυρίως παιδικές) αλλά και τα είδη των εκπομπών που υπάρχουν στην τηλεόραση και που αρέσουν περισσότερο στους μεγάλους.
Δεν ξέρω γιατί πίστευα οτι τα παιδιά δεν θα μπορέσουν να βρουν άλλες κατηγορίες εκπομπών εκτός από τα παιδικά και τις ειδήσεις. Για άλλη μια φορά συνειδητοποίησα πως πρόκειται για διαφορετική γενιά από τη δική μου, η οποία έχει άλλα ερεθίσματα (και αφού έφαγα το “ηλικιακό” μου χαστούκι συνέχισα το μάθημα πιο προσγειωμένα αυτή τη φορά:).
Δυστυχώς, συνειδητοποίησα, ακόμα, πως τα παιδιά δεν ήξεραν οτι υπάρχουν και εκπομπές που ΔΕΝ πρέπει να παρακολουθήσουν.
- Ναί υπάρχουν κυρία κάποιες που είναι πολύ αργά και εμείς δεν προλαβαίνουμε να τις δούμε.
Δηλαδή το μόνο που τα εμπόδιζε να δούν τηλεόραση ήταν η ώρα!!
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Εγώ απλά, τους εξήγησα για τα σήματα καταλληλότητας,( και ναι τα ήξεραν τα σηματάκια αλλά δεν ήξεραν τη σημασία τους) για το τί σημαίνει κατάλληλο και τί ακατάλληλο χρησιμοποιώντας το παρακάτω εποπτικό.
Τα σηματάκια αυτά δίνουν μια εξαιρετική ευκαιρία για επανάληψη στα σχήματα αλλά και για ένα σωρό άλλες δραστηριότητες. Εμείς απλά κάναμε μία αντιστοίχισης, την οποία εντάσσω στις αναγνωστικές, με την έννοια του οτι αποκωδικοποιούν το σύμβολο.
Keep walking και για σήμερα;) xxx.