Ξέρω, θα μου πείτε πως είναι παράλογο να μιλάς για ζουζούνια και λουλούδια και ήλιους όταν έξω κάνει χαλασμό! Μα γι’ αυτό ακριβώς ξεκινάμε το θέμα της Άνοιξης με τις καιρικές αναποδιές του Μάρτη για να μην πάθουν τα παιδιά σύγχυση. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να μιλήσουμε για την εποχή και το τί φέρνει με το ερχομό της.
Να, λοιπόν, ένα ποίημα με εικόνες για την εποχή:
Όπως επίσης και μια σειρά από εικόνες για συζήτηση και αναγνωστικά παιχνίδια.
Ανοιξιάτικο σταυρόλεξο.
από το βιβλίο: “Η παρέα του Νηπιαγωγείου, Ευαγγελία Δεσύπρη – Σταυρούλα Μανιάτη, εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Να, λοιπόν, ένα ποίημα με εικόνες για την εποχή:
Όπως επίσης και μια σειρά από εικόνες για συζήτηση και αναγνωστικά παιχνίδια.
Ανοιξιάτικο σταυρόλεξο.
από το βιβλίο: “Η παρέα του Νηπιαγωγείου, Ευαγγελία Δεσύπρη – Σταυρούλα Μανιάτη, εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Και τέλος από τις “Προασκήσεις Γραφής”, εκδ. ΠΑΤΑΚΗΣ μια άσκηση που μπορείτε να κάνετε με τα προνήπια κυρίως.
Τα παιδιά κολλάνε στο ανοιξιάτικο τοπίο τα στοιχεία της δεύτερης σελίδας και στη συνέχεια ένα ένα μας λέει που τα έχει τοποθετήσει. (π.χ “κόλλησα το λουλούδι δίπλα από το βράχο” και “το μανιτάρι πίσω από τα λουλούδια”) Εάν έχετε δουλέψει αυτές τις χωρικές έννοιες είναι μια ωραία επαναληπτική άσκηση. (Εμπίπτει στο κομμάτι των μαθηματικών αλλά και της έκφρασης. Εξαρτάται πού θα δώσετε έμφαση).
Keep walking xxx:)