Συνεχίσαμε σήμερα το θέμα μας και αναφερθήκαμε στο τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος μολύνει το νερό.
Μιλήσαμε ακόμα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και τα αποτελέσματα της υπερθέρμανσης του πλανήτη, ένα από τα οποία είναι η ερημοποίηση λιμνών και ποταμών πράγμα που οδηγεί στο να λιγοστεύουν οι ποσότητες πόσιμου νερού (για όλους τους ζωντανούς οργανισμούς).
Δείξτε στα παιδιά πως δημιουργείται το φαινόμενο του θερμοκηπίου μέσα από το KIDEPEDIA τόμος 1. Κατεβάστε το κάνοντας κλικ επάνω στις σταγόνες.
Εμείς κάναμε στο σχολείο ένα πείραμα διάλυσης μέσα από το οποίο τα παιδιά κατάλαβαν πόσο επικύνδινη είναι για τη φύση η αλόγιστη χρήση κάποιων υλικών. Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε στο πείραμα ήταν: ζάχαρη/ αλάτι/ γάλα/ απορρυπαντικό χεριών/ βενζίνη/ λάδι/ πλαστικό ποτήρι/ ξύδι. Κάναμε υποθέσεις για το τι διαλύεται και τι όχι και καταγράψαμε τα αποτελέσματα (ο καθένας ατομικά). Τα παιδιά βλέποντας πως έγινε το νερό μετά το πείραμα συνειδητοποίησαν το πρόβλημα της μόλυνσης και της ανάγκης όλων (και της υπόλοιπης φύσης) για καθαρό νερό.
Keep walking και σήμερα;)
Μιλήσαμε ακόμα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και τα αποτελέσματα της υπερθέρμανσης του πλανήτη, ένα από τα οποία είναι η ερημοποίηση λιμνών και ποταμών πράγμα που οδηγεί στο να λιγοστεύουν οι ποσότητες πόσιμου νερού (για όλους τους ζωντανούς οργανισμούς).
Δείξτε στα παιδιά πως δημιουργείται το φαινόμενο του θερμοκηπίου μέσα από το KIDEPEDIA τόμος 1. Κατεβάστε το κάνοντας κλικ επάνω στις σταγόνες.
Εμείς κάναμε στο σχολείο ένα πείραμα διάλυσης μέσα από το οποίο τα παιδιά κατάλαβαν πόσο επικύνδινη είναι για τη φύση η αλόγιστη χρήση κάποιων υλικών. Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε στο πείραμα ήταν: ζάχαρη/ αλάτι/ γάλα/ απορρυπαντικό χεριών/ βενζίνη/ λάδι/ πλαστικό ποτήρι/ ξύδι. Κάναμε υποθέσεις για το τι διαλύεται και τι όχι και καταγράψαμε τα αποτελέσματα (ο καθένας ατομικά). Τα παιδιά βλέποντας πως έγινε το νερό μετά το πείραμα συνειδητοποίησαν το πρόβλημα της μόλυνσης και της ανάγκης όλων (και της υπόλοιπης φύσης) για καθαρό νερό.
Keep walking και σήμερα;)