Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη μέτρηση του βάρους. Αρχικά παρουσίασα στα παιδιά διάφορα αντικείμενα και τους ζήτησα να τα ταξινομήσουν από το πιο ελαφρύ στο πιο βαρύ ζυγίζοντάς τα με τα χέρια.
Κάθε φορά, πριν πάρουν ένα αντικείμενο στα χέρια τους έκαναν υποθέσεις για το πιο μπορεί να ήταν το πιο ελαφρύ της ομάδας και στη συνέχεια δοκίμαζαν το βάρος του με τα χέρια. Αφού το παιδί επέλεγε αυτό που θεωρούσε πιο ελαφρύ ζητούσα από ένα άλλο παιδί να διαλέξει από τα αντικείμενα που είχαν μείνει να μας πει το αμέσως ελαφρύτερο. Έτσι τα παιδιά διαβάθμισαν τα αντικείμενα με βάση το βάρος τους.
Στη συνέχεια, με μια αυτοσχέδια ζυγαριά φτιαγμένη από ελαστικό σκοινί με γάτζους, ένα κουβαδάκι μαρκαδόρων μικρό και ένα χαρτόνι κολλημένο στην πόρτα, προσπαθήσαμε να επαλληθεύσουμε τις υποθέσεις μας.
Έτσι διαπιστώσαμε τα λάθη που είχαμε κάνει και βγάλαμε και κάποια συμπεράσματα όπως:
- Το μέγεθος (πόσο μακρύ ή ογκώδες είναι) ενός αντικειμένου δεν προκαθορίζει το βάρος του. (π.χ το πλαστικό μπουκάλι από γάλα και η μικρή σιδερένια μπάλα).
- οι ζυγαριές είναι σημαντικές για να μετράμε με ακρίβεια το βάρος των αντικειμένων
- Η μέτρηση του βάρους είναι σημαντική στην καθημερινή μας ζωή. Ένα προνήπιο μάλιστα είπε πως ο παιδίατρος μέτρησε το βάρος του μωρού τους για να δεί αν μεγάλωσε.
*τα μεταφορικά μέσα μπορούν να μεταφέρουν προϊόντα με συγκεκριμένο βάρος κ.α
Αυτά και για σήμερα καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και Keep walking:)