Σήμερα ξεκινήσαμε να μιλάμε σιγά σιγά για το φθινόπωρο. Στολίσαμε τις πινακίδες της τάξης και σαν αφόρμηση δείξαμε τρείς ζωγραφικούς πίνακες. Τα παιδιά σχολίασαν τα χρώματα του φθινοπώρου, τον ουρανό, τα φύλλα, τα φρούτα και τα λαχανικά.
Τους είπα οτι ο αέρας που φυσούσε χθες το βράδυ ανακάτεψε τα φύλλα του φθινοπώρου και τώρα θα πρέπει να με βοηθήσουν να τα κρεμάσουμε πάλι με τη σωστή σειρά, ώστε να σχηματιστεί η λέξη φθινόπωρο.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τους μήνες του φθινοπώρου. Διαβάσαμε το ποιηματάκι από ένα θεατρικό, το οποίο πρέπει να είναι από κάποιο Παράθυρο (μη με ρωτήσετε ποιό, δεν έχω ιδέα) και μετά τα παιδιά ακούγοντας της απαγγελία του ποιήματος για κάθε μήνα έπρεπε να ζωγραφίσουν στο κουτάκι του μήνα την αντίστοιχη εικόνα.
Να κάποιες από τις δικές μας δουλειές.
Μια παρόμοια δραστηριότητα είναι αυτή:
Υλικό για άλλες φθινοπωρινές δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε σχετικές με την ανάγνωση, την έκφραση και την καταννόηση.
(εκτυπώστε σε Α3 και ζητήστε από τα παιδιά στην παρεούλα να την παρατηρήσουν και να σας πούν, τι δεν ταιριάζει με την εικόνα. Μπορείτε να την κάνετε και ατομική αλλά μου αρέσει περισσότερο ο πρώτος τρόπος. “Η παρέα του Νηπιαγωγείου” – Δεσύπρη/Μανιάτη).
Αυτά παιδιά μου για σήμερα. Keep walking :)