Εάν έχετε καπάκια από μπύρες στο σχολείο, βάλτε τα παιδιά να κόψουν τα γράμματα του ονόματός τους και να τα κολλήσουν μέσα σ’ αυτά. Στα χείλη του καπακιού βάζουμε χρυσόσκονη και έτοιμα τα στολίδια του δέντρου τους. Μην τους δώσετε μόνο το όνομά τους. Δώστε όλα τα γράμματα της ΑΒας από μία φορά αρχικά, για να αναγνωρίσουν εκείνα που τους χρειάζονται. Μας ενδιαφέρει να ακούσουμε φράσεις όπως: “ Κυρία εγώ χρειάζομαι άλλο ένα τέτοιο” –μας δείχνει το γράμμα που έχει δύο φορές στο όνομά του.
Η επόμενη δραστηριότητα με έλατα είναι προμαθηματική. Ζωγραφίζω τόσες μπάλες όσες έχει το δέντρο μου…αλλά προσέχω να είναι το σωστό χρώμα κάθε φορά. Φτιάξτε καρτέλες με διαφορετικά στολισμένα δέντρα, και βάλτε τα παιδιά να δουλέψουν σε ζευγάρια με μία κάρτα. Ο ένας θα ζωγραφίζει και ο άλλος θα ελέγχει. Βεβαιωθείτε οτι ο “βοηθός” βοηθάει-ελέγχει και δεν κάνει την άσκηση για τον άλλον. Μόλις τελειώσουν τους δίνετε μία νέα κάρτα για να κάνει και το άλλο παιδί.
Χρόνια πολλά στους Σπύρους, τις Σπυριδούλες και καλή εβδομάδα σε όλους.
Keep walking:)