Πώς ξεκινάει το project μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Μα με τι άλλο φυσικά…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ:)
Αρχίσαμε τη διαδρομή των Ολυμπιακών αγώνων με τη γέννησή τους. Ο μύθος μας λέει για το θέμα,
Όμως πώς μετακινούνταν οι αθλητές κατά την αρχαιότητα για να φτάσουν στην Ίλυδα και από εκεί στην Ολυμπία;
Αρχικά κάναμε μια διάκριση ανάμεσα στα σύγχρονα μέσα μεταφοράς και σε εκείνα της αρχαίας Ελλάδας.
Μετά τα τοποθετήσαμε σε ένα πίνακα και βάζοντας μια κορδέλα στο χάρτη που ξεκινούσε από διάφορες πόλεις και κατέληγε στην Ολυμπία προσπαθούσαμε να βρούμε ποιά μεταφορικά μέσα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι τώρα και τότε για να καλύψουν την απόσταση.
Παρότρυνα τα παιδιά κάθε φορά να βρίσκουν εναλλακτικές διαδρομές για την κάθε πόλη και να τις δείχνουν στο χάρτη με το δάχτυλο.
Χρησιμοποιήσαμε ακόμα τις “κορδελένιες αποστάσεις” στο χάρτη για να φτιάξουμε έναν πίνακα διαβάθμισης (μεγαλύτερη ----> μικρότερη απόσταση).
Στη συνέχεια, κάναμε υποθέσεις για το ποιός ήταν πιο γρήγορος τρόπος μετακίνησης στην αρχαία Ελλάδα αλλά και ερωτήσεις όπως: Ποιός πιστεύετε θα φτάσει γρηγορότερα στην Ολυμπία;
- συγκρίνουμε έναν αθλητή που θα χρησιμοποιήσει ένα μεταφορικό μέσο με κάποιον που χρησιμοποιεί περισσότερα
-2 αθλητές που θα χρησιμοποιήσουν τον ίδιο αριθμό ΜΜ αλλά που οι αποστάσεις είναι διαφορετικές κτλ.
Τα παιδιά θα πρέπει να καταννοήσουν οτι το αποτέλεσμα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες : μέσο, χρόνο, ταχύτητα, απόσταση κτλ
Τέλος, μπορείτε να δώσετε στα παιδιά την παρακάτω εργασία.
Τα κουτάκια είναι έξι προεραιτικά γιατί το κάθε παιδί μπορεί να σχεδιάσει διαφορετική διαδρομή και άρα να χρησιμοποιήσει διαφορετικά ΜΜ.
Keep walking xxx
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ:)
Αρχίσαμε τη διαδρομή των Ολυμπιακών αγώνων με τη γέννησή τους. Ο μύθος μας λέει για το θέμα,
Όμως πώς μετακινούνταν οι αθλητές κατά την αρχαιότητα για να φτάσουν στην Ίλυδα και από εκεί στην Ολυμπία;
Αρχικά κάναμε μια διάκριση ανάμεσα στα σύγχρονα μέσα μεταφοράς και σε εκείνα της αρχαίας Ελλάδας.
Μετά τα τοποθετήσαμε σε ένα πίνακα και βάζοντας μια κορδέλα στο χάρτη που ξεκινούσε από διάφορες πόλεις και κατέληγε στην Ολυμπία προσπαθούσαμε να βρούμε ποιά μεταφορικά μέσα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι τώρα και τότε για να καλύψουν την απόσταση.
Παρότρυνα τα παιδιά κάθε φορά να βρίσκουν εναλλακτικές διαδρομές για την κάθε πόλη και να τις δείχνουν στο χάρτη με το δάχτυλο.
Χρησιμοποιήσαμε ακόμα τις “κορδελένιες αποστάσεις” στο χάρτη για να φτιάξουμε έναν πίνακα διαβάθμισης (μεγαλύτερη ----> μικρότερη απόσταση).
Στη συνέχεια, κάναμε υποθέσεις για το ποιός ήταν πιο γρήγορος τρόπος μετακίνησης στην αρχαία Ελλάδα αλλά και ερωτήσεις όπως: Ποιός πιστεύετε θα φτάσει γρηγορότερα στην Ολυμπία;
- συγκρίνουμε έναν αθλητή που θα χρησιμοποιήσει ένα μεταφορικό μέσο με κάποιον που χρησιμοποιεί περισσότερα
-2 αθλητές που θα χρησιμοποιήσουν τον ίδιο αριθμό ΜΜ αλλά που οι αποστάσεις είναι διαφορετικές κτλ.
Τα παιδιά θα πρέπει να καταννοήσουν οτι το αποτέλεσμα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες : μέσο, χρόνο, ταχύτητα, απόσταση κτλ
Τέλος, μπορείτε να δώσετε στα παιδιά την παρακάτω εργασία.
Τα κουτάκια είναι έξι προεραιτικά γιατί το κάθε παιδί μπορεί να σχεδιάσει διαφορετική διαδρομή και άρα να χρησιμοποιήσει διαφορετικά ΜΜ.
Keep walking xxx