Ακούσαμε αρκετά μουσικά όργανα με τη βοήθεια της Κidepedia ( κλικ στην εικόνα για να “κατεβάσετε” τον τόμο που είναι σχετικός με τις τέχνες),
και στη συνέχεια ζήτησα από τα παιδιά να τα χωρίσουν σε ομάδες αφού μου πουν ποιές θα ήταν αυτές. Έτσι φτιάξαμε τον ακόλουθο πίνακα με τα όργανα που τα φυσάμε, εκείνα που έχουν χορδές και αυτά που τα χτυπάμε.
Φυσικά, δεν παραλείψαμε να παίξουμε και κάποια από τα μουσικά όργανα που είχαν φέρει τα παιδιά,
αλλά και να φτιάξουμε τις δικές μας μαράκες,
με χαρτονάκια στα οποία ζωγραφίσαμε διάφορα σχήματα φτιάξαμε το χερούλι, ενώ τα πλαστικά μπουκαλάκια νερού, που τα παιδιά γέμισαν με ρεβύθια, έγιναν οι μαράκες. Στερεώσαμε τα χερούλια στις μαράκες με απλό ζελοτέϊπ. Και, φυσικά, τις δοκιμάσαμε χορεύοντας το “λα κουκαράτσα”!!!
E! ρε γλέντια:)
Σήμερα, παίξαμε με τη συμμετρία κάποιων μουσικών οργάνων ένα ωραιότατο ψυχοκινητικό στην αυλή. Ευτυχώς ο καιρός μας βοήθησε.
Που λέτε το τερατάκι της μουσικής που δεν αντέχει να την ακούει, έκοψε στη μέση κάποια μουσικά όργανα και από τότε αυτά γυρνάνε μόνα τους στο δρόμο ψάχνοντας το άλλο τους μισό. Οι περαστικοί (παιδιά), όση ώρα παίζει η μουσική τρέχουν στις δουλειές τους χωρίς να τα προσέχουν. Όταν, όμως, αυτή σταματήσει τότε τα παρατηρούν, πέρνουν ένα ο καθένας και προσπαθούν να βρουν το παιδί που κρατάει το άλλο μισό ωστε μαζί να τρέξουν για να βρουν ένα σπιτάκι για το μουσικό όργανο. Αρχικά όλα τα μουσικά όργανα έχουν σπίτια. Μετά αρχίζουμε να αφαιρούμε ένα ένα στεφάνι (τύπου μουσικές καρέκλες) για να έχει πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Εμείς κάναμε και τις παρακάτω εργασίες (συμμετρία ως προς άξονα),
(νήπια) (προνήπια)
Αυτά για σήμερα παιδιά μου, Keep walking xxx