Χρειαζόμαστε τα λουλούδια στη ζωή μας; Ποια είναι η χρησιμότητά τους;
Τα παιδιά κλήθηκαν να σκεφτούν και να αιτιολογήσουν τις απαντήσεις τους και εγώ να τις καταγράψω. Έτσι καταλήξαμε στην παρακάτω λίστα και αφού αξιολογήσαμε την κάθε πρόταση ψηφίσαμε για να τις ταξινομήσουμε βάση σπουδαιότητας.
Αυτού του τύπου τις ασκήσεις εγώ τις λέω “συνδετήρες” αφού τα παιδιά θα πρέπει να μαζέψουν όλα τα κομματάκια της νεότερης αλλά και παλιότερης γνώσης και να τα συνδέσουν μεταξύ τους ώστε να βγάλουν ένα λογικό συμπέρασμα. Για παράδειγμα, η απάντηση τρία δεν αφορά άμεσα στον άνθρωπο αλλά έμμεσα. Όμως είχαμε μιλήσει πρόσφατα για την επικονίαση και την σημασία της και έτσι μπόρεσαν να συνδυάσουν στο μυαλό τους το εξής: ο άνθρωπος για να ζήσει χρειάζεται οξυγόνο---> το οξυγόνο το παράγουν τα φυτά---> για να υπάρχουν φυτά χρειάζονται οι επικονιαστές. Άρα το λουλούδι ως τροφή των επικονιαστών είναι απαραίτητο;).
Και αφού η σημερινή μας ημέρα αφορούσε στη χρησιμότητα/ λειουργικότητα των λουλουδιών, είπαμε να το γενικεύσουμε και σε άλλα αντικείμενα για να εξασκήσουμε τον προφορικό μας λόγο. Χωριστήκαμε σε δυο ομάδες των οποίων τα μέλη έπρεπε να περιγράψουν σωστά τη χρησιμότητα του αντικειμένου πάνω στο λουλούδι για να μπορέσουν να το “φυτέψουν” στη γλάστρα της ομάδας τους.
Εδώ ένας μικρός μου επι το έργω.
Keep walking xxx