Με τις μίξεις παίξαμε σήμερα και είπα να τις κάνω εντυπωσιακές μπας και μας μείνει τίποτα;). Έτσι χρωμάτισα σόδα και ξύδι στα τρία βασικά χρώματα και δημιουργήσαμε μερικές “εκρηκτικές” μίξεις.
Μετά χωριστήκαμε σε δυάδες που η κάθε μία είχε από μία ρόδα με τελίτσες. Τα παιδιά καλούνται να βάλουν σταγόνες αντίστοιχου χρώματος σε κάθε τελίτσα, να τις ανακατέψουν με οδοντογλυφίδα και μετά να τοποθετήσουν από πάνω ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας ώστε να αποτυπωθεί το αποτέλεσμα.
Εαν θέλετε να επεκτείνετε και αλλό την δραστηριότητα, βάλτε τα παιδιά να καταγράψουν τα αποτελέσματα των μίξεων σε φύλλα εργασίας.
(προνήπια) (νήπια)
Τέλος, παίξαμε και ένα παιχνίδι σύνθεσης των λέξεων των χρωμάτων. Τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε δυάδες. Το νήπιο της κάθε ομάδας όφειλε να βρει τα γράμματα της λέξης και το προνήπιο να τα βάλει στη σωστή σειρά. Κερδίζει η ομάδα που τελειώνει πρώτη.
Keep walking xxx
Μετά χωριστήκαμε σε δυάδες που η κάθε μία είχε από μία ρόδα με τελίτσες. Τα παιδιά καλούνται να βάλουν σταγόνες αντίστοιχου χρώματος σε κάθε τελίτσα, να τις ανακατέψουν με οδοντογλυφίδα και μετά να τοποθετήσουν από πάνω ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας ώστε να αποτυπωθεί το αποτέλεσμα.
Εαν θέλετε να επεκτείνετε και αλλό την δραστηριότητα, βάλτε τα παιδιά να καταγράψουν τα αποτελέσματα των μίξεων σε φύλλα εργασίας.
(προνήπια) (νήπια)
Τέλος, παίξαμε και ένα παιχνίδι σύνθεσης των λέξεων των χρωμάτων. Τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε δυάδες. Το νήπιο της κάθε ομάδας όφειλε να βρει τα γράμματα της λέξης και το προνήπιο να τα βάλει στη σωστή σειρά. Κερδίζει η ομάδα που τελειώνει πρώτη.
Keep walking xxx