Με την παρακάτω παρουσίαση γνωρίσαμε κάποιους από τους σπουδαιότερους Έλληνες ζωγράφους αλλά και μερικά από τα έργα τους.
Μετά παίξαμε ένα παιχνίδι αναγνώρισης των γραμμάτων μέσα από διαφορετικούς γραφικούς χαρακτήρες. Χωριστήκαμε σε ζευγάρια( κάθε ζευγάρι και ένας ζωγράφος) τα οποία ανταγωνίζονταν μεταξύ τους ανα δύο. Το κάθε ζευγάρι έπρεπε να βρει (αρχικά σωστά και σε δεύτερη φάση, πρώτο) τις καρτέλες με το ονοματεπώνυμο του δικού του ζωγράφου και να το βάλει στο χαρτί. Μόλις τελείωνε ένας γύρος, οι ζωγράφοι έμεναν στα χαρτιά και τα ζευγάρια μετακινούνταν σε νέες θέσεις.
Για να γίνει δυσκολότερο μπορείτε να βάλετε τέσσερα ζευγάρια να ανταγωνιστούν μεταξύ τους.
Μετά εξασκήσαμε την παρατηρητικότητα, τη σκέψη αλλά και τις μαθηματικές μας γνώσεις για να κάνουμε τις πιο κάτω ασκήσεις.
(νήπια) (προνήπια)
Παρατηρήστε οτι στον πίνακα των νηπίων η ερώτηση είναι: “πόσες είναι οι καρέκλες” ΟΧΙ πόσες φαίνονται. Να το επισημάνετε αυτό στα παιδιά. Και αυτό γιατί υπάρχει ένας άνθρωπος που είναι καθισμένος αλλά η καρέκλα του δεν φαίνεται. Για να δούμε ποιος θα σκεφτεί πέρα από το προφανές;) Εμένα το πέτυχε το μοναδικό μου κορίτσι! Τα σχόλια δικά σας:).
Ο στόχος του φυλλαδίου των νηπίων αφορά στην αποκωδικοποίηση των συμβόλων για την σωστή εκτέλεση της άσκησης. Είναι κατα βάση αναγνωστικός όμως εμπλέκει και τις μαθηματικές έννοιες του μικρό –μεγάλο (σε μέγεθος και ηλικία).
Τέλος, φωτογραφηθήκαμε όπως τα μοντέλα στους υπέροχους πίνακες του Ιακωβίδη. Με αυτούς τους πίνακες μπορείτε, με αφορμή ένα πρόγραμμα για το σώμα και την υγιεινή ή την τρίτη ηλικία, να δουλέψετε την έννοια της ενέργειας στις λέξεις( Τι κάνει η γιαγιά;).
Εδώ στο στούντιο φωτογραφίας της τάξης τα μοντέλα, εν ώρα εργασίας;)
Keep walking xxx