Στο επόμενο στάδιο τα παιδιά παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο. Τους ζήτησα να το παρατηρήσουν προσεκτικά και να μου πουν τι συμπέρασμα έβγαζαν απ’ αυτό.
Έτσι, επικεντρωθήκαμε στην διαφορετικότητα που υπάρχει στη φύση και καταλήξαμε οτι αυτή είναι που κάνει τον κόσμο μας όμορφο. Και, φυσικά, επεκτείναμε το συμπέρασμα αυτό και στους ανθρώπους.
Μετά, απόφασίσαμε να γίνουμε εντομολόγοι και να κάνουμε μετρήσεις και παρατηρήσεις επάνω σε διαφορετικές πεταλούδες. Τα παιδιά σχημάτισαν ζευγάρια, ένα νήπιο μαζί με ένα προνήπιο και αφού μελετήσαμε τον χάρακα και μιλήσαμε για το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του, ξεκινήσαμε την εργασία μας.
Τα νήπια μέτρησαν με χάρακες και κατέγραψαν το αποτέλεσμα στο χαρτάκι (σε προσέγγιση εκατοστού),
και τα προνήπια με κορδέλες.
Μετά τοποθετήσαμε τις μετρήσεις σε σειρά από την μεγαλύτερη στη μικρότερη και βγάλαμε συμπεράσματα τύπου: “η πεταλούδα της ομάδας μου έχει μήκος 10 εκ.” / “είναι η τρίτη μεγαλύτερη πεταλούδα του πίνακα”/ “είναι η μεγαλύτερη από όλες” κτλ
Μετά τα αγόρια χωρισμένα σε τρεις ομάδες, επεξεργάστηκαν τις πληροφορίες που έφεραν τα τρία κορίτσια της τάξης μας σχετικά με την αγαπημένη τους πεταλούδα (φυλλάδιο που έδωσα μόνο στα κορίτσια την προηγούμενη μέρα και τους ζήτησα να το φέρουν την επόμενη).
και μεταμφίεσαν τα κορίτσια στις πεταλούδες που είχαν βρει;)
Έτοιμες οι πεταλούδες!
Keep walking xxx
Έτσι, επικεντρωθήκαμε στην διαφορετικότητα που υπάρχει στη φύση και καταλήξαμε οτι αυτή είναι που κάνει τον κόσμο μας όμορφο. Και, φυσικά, επεκτείναμε το συμπέρασμα αυτό και στους ανθρώπους.
Μετά, απόφασίσαμε να γίνουμε εντομολόγοι και να κάνουμε μετρήσεις και παρατηρήσεις επάνω σε διαφορετικές πεταλούδες. Τα παιδιά σχημάτισαν ζευγάρια, ένα νήπιο μαζί με ένα προνήπιο και αφού μελετήσαμε τον χάρακα και μιλήσαμε για το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του, ξεκινήσαμε την εργασία μας.
Τα νήπια μέτρησαν με χάρακες και κατέγραψαν το αποτέλεσμα στο χαρτάκι (σε προσέγγιση εκατοστού),
και τα προνήπια με κορδέλες.
Μετά τοποθετήσαμε τις μετρήσεις σε σειρά από την μεγαλύτερη στη μικρότερη και βγάλαμε συμπεράσματα τύπου: “η πεταλούδα της ομάδας μου έχει μήκος 10 εκ.” / “είναι η τρίτη μεγαλύτερη πεταλούδα του πίνακα”/ “είναι η μεγαλύτερη από όλες” κτλ
Μετά τα αγόρια χωρισμένα σε τρεις ομάδες, επεξεργάστηκαν τις πληροφορίες που έφεραν τα τρία κορίτσια της τάξης μας σχετικά με την αγαπημένη τους πεταλούδα (φυλλάδιο που έδωσα μόνο στα κορίτσια την προηγούμενη μέρα και τους ζήτησα να το φέρουν την επόμενη).
και μεταμφίεσαν τα κορίτσια στις πεταλούδες που είχαν βρει;)
Έτοιμες οι πεταλούδες!
Keep walking xxx