Όλα τα παιδιά ήξεραν πως η Καθαρή Δευτέρα είναι η ημέρα του χαρταετού. Δεν ήξεραν, όμως για τους διάσημους “Xαρταετούς του Μίκη” αν και όταν τους ρώτησα όλοι μου απάντησαν πως “ναιιιιιιιιιιι τους ξέρουμε” εννοώντας φυσικά τον άλλο Μίκυ;). Λοιπόν, αυτή την ιδέα την πήρα ακούγοντας την εκτέλεση των ‘χαρταετών” από την ορχήστρα Έμμετρον, στο παρακάτω βίντεο:
Αν το ακούσετε ολόκληρο θα παρατηρήσετε οτι στα σημεία 2:14, 3:16 και 5:06 η μουσική αλλάζει. Εγώ ακούγοντάς το, φαντάστηκα το ταξίδι των χαρταετών μέσα από διαφορετικές καιρικές συνθήκες και συναισθήματα. Έτσι έστησα μια δραστηριότητα όπου τα παιδιά ακούνε αρχικά ολόκληρη τη μουσική και εκφράζουν αυτό που αισθάνονται κάθε φορά όταν αυτή αλλάζει. Για να τους βοηθήσω, τους ζήτησα να φανταστούν οτι είναι χαρταετοί και οτι ταξιδεύουν σε διαφορετικούς κάθε φορά ουρανούς.
Ετοίμασα, μάλιστα, τέσσερις εικόνες που τους αναπαριστούν.
Έτσι κάναμε τις εξής αντιστοιχίσεις:
1) 0:00 ως 2:14 = έρωτας/αγάπη
2) 2:14 ως 3:16 = λύπη
3) 3:16 ως 5:06 = χαρά
4) 5:06 ως 6:50= φόβος
Μετά, χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και φτιάξαμε τους δικούς μας ουρανούς για τους χαρταετούς τους Θεοδωράκη. Έπειτα κολλήσαμε τους ουρανούς κατα μήκος μιας κορδέλας, κάναμε σχισμές και δώσαμε μια μικρή παράσταση ακούγοντας τη μουσική.
Τέλος, φτιάξαμε και ατομικούς χαρταετούς και τους δώσαμε όλους στον Κο Μίκη να τους κρατάει!
Keep walking xxx
Αν το ακούσετε ολόκληρο θα παρατηρήσετε οτι στα σημεία 2:14, 3:16 και 5:06 η μουσική αλλάζει. Εγώ ακούγοντάς το, φαντάστηκα το ταξίδι των χαρταετών μέσα από διαφορετικές καιρικές συνθήκες και συναισθήματα. Έτσι έστησα μια δραστηριότητα όπου τα παιδιά ακούνε αρχικά ολόκληρη τη μουσική και εκφράζουν αυτό που αισθάνονται κάθε φορά όταν αυτή αλλάζει. Για να τους βοηθήσω, τους ζήτησα να φανταστούν οτι είναι χαρταετοί και οτι ταξιδεύουν σε διαφορετικούς κάθε φορά ουρανούς.
Ετοίμασα, μάλιστα, τέσσερις εικόνες που τους αναπαριστούν.
Έτσι κάναμε τις εξής αντιστοιχίσεις:
1) 0:00 ως 2:14 = έρωτας/αγάπη
2) 2:14 ως 3:16 = λύπη
3) 3:16 ως 5:06 = χαρά
4) 5:06 ως 6:50= φόβος
Μετά, χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και φτιάξαμε τους δικούς μας ουρανούς για τους χαρταετούς τους Θεοδωράκη. Έπειτα κολλήσαμε τους ουρανούς κατα μήκος μιας κορδέλας, κάναμε σχισμές και δώσαμε μια μικρή παράσταση ακούγοντας τη μουσική.
Τέλος, φτιάξαμε και ατομικούς χαρταετούς και τους δώσαμε όλους στον Κο Μίκη να τους κρατάει!
Keep walking xxx
Καλά τι ανάρτηση είναι αυτή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι φαντασία !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι οργάνωση!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πιο πολύ πεθαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο σου!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τις καλύτερες αναρτήσεις....ever! Τι να πω; Το "μπράβο" φαντάζει λίγο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΜΥΡΤΩ!!! ΚΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΣΤΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ!!!! ΤΕΛΕΙΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκινητικό, ευφάνταστο, δημιουργικό, ΜΑΓΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια, δεν υπάρχουν λόγια!
δεν έχω λόγια Μυρτώ, μπράβο κορίτσι, χίλια μπράβο !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κλέψιμο, στην προκειμένη περίπτωση ....... επιβάλλεται !!!!!
Τι μου θύμισες τώρα βρε Μυρτώ: Αυτό το σκίσιμο στο χαρτί το είχαμε κάνει για να φτιάξουμε την έκλειψη της σελήνης! Το 'χα ξεχάσει τελείως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δραστηρίοτητες είναι κα-τα-πλη-κτι-κές, ταξιδιάρικες, απίθανες...
Τέλεια η σύλληψη του συνδυασμού κάθε τμήματος με διαφορετικές καιρικές συνθήκες!
Τέλεια όλα!
Αλλά κι ο χαρταετός του Μίκυ : χα χα χα! απίστευτο!
έμπνευση, συναίσθημα, δημιουργία!! τι να πρωτοπούμε μας τρέλανες όλες!! μπράβο πολλά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΥΡΤΩ!!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!11
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πολιτισμός (μας) σε συνδυασμό με την παιδεία είναι η μυστική συνταγή για να αλλάξει κάτι σε αυτή την καταραμένα ευλογημένη χώρα. Η ανατροφοδότησή σας είναι συγκινητική. Ευχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχη δουλειά!!! Πολλά συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Μυρτώ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή