Συνεχίσαμε τις διερευνήσεις μας για το φως παρατηρώντας πως συμπεριφέρεται όταν έρχεται σε επαφή με διάφορα αντικείμενα.
Κάναμε υποθέσεις, παρατηρήσαμε στην πράξη και καταγράψαμε
Έτσι καταλήξαμε οτι:
1) τα διαφανή αντικείμενα αφήνουν το φως να περνάει
2) τα αδιαφανή δημιουργούν σκιές γιατί εμποδίζουν το φως
3) τα λεία και γυαλιστερά αντικείμενα που μοιάζουν με καθρέφτη, αλλάζουν την κατεύθυνση του φωτός (ανάκλαση).
Με άλλο πείραμα-παρατήρηση καταλάβαμε οτι η ένταση μιας φωτεινής πηγής εξαρτάται από το μέγεθός της. Όσο πιο μεγάλη είναι τόσο περισσότερο το φως που δίνει. Δημιουργήσαμε συσκότιση στην τάξη και τοποθετήσαμε στη μέση του χαλιού ένα μαξιλάρι και ένα αρκουδάκι επάνω του. Υποθέσαμε ποια από τις πηγές φωτός που είχα φέρει (κεράκι ρεσό, μικρός φακός, μεγάλος φακός, αναπτήρας, λάμπα) θα φώτιζε περισσότερο το θέμα μας, και ξεκινήσαμε το πείραμα. Φυσικά αναφερθήκαμε και σε φυσικές πηγές φωτός και υποθέσαμε το φως που θα έδιναν εαν μπορούσαμε να τις κλείσουμε στο δωμάτιο.
Μετά το πείραμα κάναμε τις παρακάτω εργασίες για να δούμε τι είχαμε καταλάβει.
(προνήπια) (νήπια)
Αυτά για την ώρα, Keep walking xxx
Κάναμε υποθέσεις, παρατηρήσαμε στην πράξη και καταγράψαμε
Έτσι καταλήξαμε οτι:
1) τα διαφανή αντικείμενα αφήνουν το φως να περνάει
2) τα αδιαφανή δημιουργούν σκιές γιατί εμποδίζουν το φως
3) τα λεία και γυαλιστερά αντικείμενα που μοιάζουν με καθρέφτη, αλλάζουν την κατεύθυνση του φωτός (ανάκλαση).
Με άλλο πείραμα-παρατήρηση καταλάβαμε οτι η ένταση μιας φωτεινής πηγής εξαρτάται από το μέγεθός της. Όσο πιο μεγάλη είναι τόσο περισσότερο το φως που δίνει. Δημιουργήσαμε συσκότιση στην τάξη και τοποθετήσαμε στη μέση του χαλιού ένα μαξιλάρι και ένα αρκουδάκι επάνω του. Υποθέσαμε ποια από τις πηγές φωτός που είχα φέρει (κεράκι ρεσό, μικρός φακός, μεγάλος φακός, αναπτήρας, λάμπα) θα φώτιζε περισσότερο το θέμα μας, και ξεκινήσαμε το πείραμα. Φυσικά αναφερθήκαμε και σε φυσικές πηγές φωτός και υποθέσαμε το φως που θα έδιναν εαν μπορούσαμε να τις κλείσουμε στο δωμάτιο.
Μετά το πείραμα κάναμε τις παρακάτω εργασίες για να δούμε τι είχαμε καταλάβει.
(προνήπια) (νήπια)
Αυτά για την ώρα, Keep walking xxx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου