Στα πλαίσια της ενότητας για το φως εξασκηθήκαμε στον περιγραφικό λόγο χρησιμοποιώντας την παρακάτω παρουσίαση (κλικ) στην εικόνα)
Φρόντισα τα παιδιά να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες λέξεις κάθε φορά, όπως ξεκινάει ή καταλήγει, μπροστά από, πίσω, ανάμεσα. Μετά την πρώτη περιγραφή τους ζητούσα να περιγράψουν πάλι δίνοντας περισσότερες πληροφορίες π.χ περνάει πίσω από μία κόκκινη ομπρέλα.
Παίξαμε, επίσης, ένα παιχνίδι μαθηματικών με σκιές. Έφτιαξα ένα φωτεινό κουτί με λαμπάκια (χριστουγέννων;) και κάτω από το καπάκι κόλλησα τους αριθμούς από το 11-20. Τα παιδιά καλούνται να κοιτάξουν τις σκιές των αριθμών και να τις αποτυπώσουν με την σωστή σειρά επάνω σε ένα ημιδιαφανές χαρτί.
Στη συνέχεια, τις κόβουν και τις κολάνε πάλι με την σωστή σειρά.
Τέλος, ένα από τα ψυχοκινητικά παιχνίδια που παίξαμε αυτές τις μέρες ήταν και το ποιος θα καταφέρει να βρει το δρόμο να ξεφύγει από τη σπηλιά του δράκου; Που λέτε ο δράκος, έδεσε τα παιδιά ανα δύο πισθάγκωνα και τα έβαλε βαθιά μέσα στην σκοτεινή σπηλιά του. Μάλιστα, σε ένα από τους δύο έδεσε και τα μάτια. Τα ζευγάρια θα πρέπει να αποφύγουν τα διάφορα εμπόδια της σπηλιάς (τουβλάκια) και με συντονισμένες κινήσεις να μαζέψουν τις λάμπες που υπάρχουν σκόρπιες στην σπηλιά. Όποια ομάδα μαζέψει τις περισσότερες και καταφέρει να φωτίσει τον δρόμο για την έξοδο της σπηλιάς κερδίζει!
Ένα θα πω. Ποοοολύ γέλιο!
Σας ασπάζομαι;) Keep walking xxx
Πολύ πρωτότυπη η ιδέα με τις σκιές. Είμαι σίγουρη για το πόσο καλά περάσατε!
ΑπάντησηΔιαγραφή