Πρόκειται για μια υπέροχη ινδιάνικη ιστορία η οποία μιλάει για την σημασία του “μοιράζομαι” και “προσφέρω”.
Έχοντας σαν αφορμή αυτή την ιστορία προσεγγίσαμε χωρισμένοι σε ομάδες τα γράμματα από τα οποία ξεκινάνε οι λέξεις: νερό, φως, σπόρος, αέρας, βουνό. Κάθε ομάδα έχει ένα γράμμα και στόχος είναι να κυκλώσει στο χαρτί της όσες περισσότερες λέξεις-εικόνες έβρισκε που να ξεκινάνε από το γράμμα αυτό.
Μετά γράψαμε σε πίνακα πόσες λέξεις είχε βρει η κάθε ομάδα.
Ακόμα με αφορμή την ίδια ιστορία κάναμε και την γυμναστική μας, σχηματίζοντας μια διαδρομή
όπου τα παιδιά-γλάροι έπρεπε να βουτήψουν στο νερό, να πετάξουν στον αέρα, να μπουν βαθιά στό χώμα σαν σπόροι, να σκαρφαλώσουν στο βουνό (τσουλήθρα) και να επιστρέψουν στο φως κάνοντας κουτσό (το άλλο πόδι έχει το αγκάθι;).
Keep walking xxx
Έχοντας σαν αφορμή αυτή την ιστορία προσεγγίσαμε χωρισμένοι σε ομάδες τα γράμματα από τα οποία ξεκινάνε οι λέξεις: νερό, φως, σπόρος, αέρας, βουνό. Κάθε ομάδα έχει ένα γράμμα και στόχος είναι να κυκλώσει στο χαρτί της όσες περισσότερες λέξεις-εικόνες έβρισκε που να ξεκινάνε από το γράμμα αυτό.
Μετά γράψαμε σε πίνακα πόσες λέξεις είχε βρει η κάθε ομάδα.
Ακόμα με αφορμή την ίδια ιστορία κάναμε και την γυμναστική μας, σχηματίζοντας μια διαδρομή
όπου τα παιδιά-γλάροι έπρεπε να βουτήψουν στο νερό, να πετάξουν στον αέρα, να μπουν βαθιά στό χώμα σαν σπόροι, να σκαρφαλώσουν στο βουνό (τσουλήθρα) και να επιστρέψουν στο φως κάνοντας κουτσό (το άλλο πόδι έχει το αγκάθι;).
Keep walking xxx