Από τους τσολιάδες στα πασχαλινά! Τρέλα:)
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, την προηγούμενη εβδομάδα να φτιάχνουμε τα φετινά μας καλάθια. Τα κάναμε με την τεχνική πρες παπιέ οπότε και χρειάζονταν χρόνο για να στεγνώσουν. Τεχνικές λεπτομέρειες: Χρησιμοποιήσαμε λωρίδες άσπρου χαρτιού και καλύψαμε τα μπαλόνια μας τρεις φορές. Αρχικά ξεκινήσαμε χρησιμοποιώντας πινέλα. Όμως ο τρόπος αυτός είναι χρονοβόρος και αναποτελεσματικός γιατί τα παιδιά δυσκολεύονται να έχουν τις λωρίδες του χαρτιού κολλημένες ίσιες (χωρίς να δημιουργούν κυματάκια). Οπότε τους ζήτησα να αφήσουν τα πινέλα και με τα χεράκια τους να μουσκεύουν την λωρίδα στην (αραιωμένη με νερό) κόλα κάθε φορά και μετά απλά να την τοποθετούν στο μπαλόνι. Κάθε φορά που καλύπταμε την επιθυμητή επιφάνεια τους έλεγα να κάνουν ένα απαλό “μασάζ” και με τα δύο χέρια γύρω απ’ αυτήν, ώστε να μην πετάει ούτε ένα τόσο δα χαρτάκι. Το αποτέλεσμα; “Η καλύτερη δραστηριότητα που κάναμε ποτέ κυρία!”
Η συνέχεια στις οθόνες σας, γιατί το έργο είναι ακόμα υπό κατασκευή .
Μιλώντας για την ανάσταση του Λαζάρου φτιάξαμε μια μακέτα- αναπαράσταση της σκηνής,
Τα νήπια αντέγραψαν την επιγραφή της μακέτας ενώ τα προνήπια κόλλησαν με την σωστή σειρά τις κομμένες λέξεις της φράσης “ Η Ανάσταση του Λαζάρου”.
Παρατηρώντας, όμως και πίνακες σχετικούς με τον Χριστό και τους μαθητές του στον κήπο της Γεσθημανής και αξιοποιώντας όλα εκείνα που μάθαμε φέτος μιλώντας για το φως και τις σκιές, φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα με στένσιλ (πλαστικοποιημένο χαρτόνι) που ετοίμασα για τα παιδιά.
Θα κλείσω την σημερινή ανάρτηση με μία πασχαλινή προσαρμογή της δραστηριότητας που πρότεινε η Μαρία από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο. Στην ουσία κάνουμε υποθέσεις για το πόσα είναι κάθε μέρα τα αυγά που έβαλε το κουνέλι μας στην γυάλα και καταγράφουμε τις απαντήσεις μας στο πίνακα. Οι νικητές κάθε φορά κερδίζουν ένα μικρό σοκολατένιο αυγό που βάζουν στο καλάθι τους;).
Και εις αύριον τα σπουδαία. Keep walking xxx
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, την προηγούμενη εβδομάδα να φτιάχνουμε τα φετινά μας καλάθια. Τα κάναμε με την τεχνική πρες παπιέ οπότε και χρειάζονταν χρόνο για να στεγνώσουν. Τεχνικές λεπτομέρειες: Χρησιμοποιήσαμε λωρίδες άσπρου χαρτιού και καλύψαμε τα μπαλόνια μας τρεις φορές. Αρχικά ξεκινήσαμε χρησιμοποιώντας πινέλα. Όμως ο τρόπος αυτός είναι χρονοβόρος και αναποτελεσματικός γιατί τα παιδιά δυσκολεύονται να έχουν τις λωρίδες του χαρτιού κολλημένες ίσιες (χωρίς να δημιουργούν κυματάκια). Οπότε τους ζήτησα να αφήσουν τα πινέλα και με τα χεράκια τους να μουσκεύουν την λωρίδα στην (αραιωμένη με νερό) κόλα κάθε φορά και μετά απλά να την τοποθετούν στο μπαλόνι. Κάθε φορά που καλύπταμε την επιθυμητή επιφάνεια τους έλεγα να κάνουν ένα απαλό “μασάζ” και με τα δύο χέρια γύρω απ’ αυτήν, ώστε να μην πετάει ούτε ένα τόσο δα χαρτάκι. Το αποτέλεσμα; “Η καλύτερη δραστηριότητα που κάναμε ποτέ κυρία!”
Η συνέχεια στις οθόνες σας, γιατί το έργο είναι ακόμα υπό κατασκευή .
Μιλώντας για την ανάσταση του Λαζάρου φτιάξαμε μια μακέτα- αναπαράσταση της σκηνής,
Τα νήπια αντέγραψαν την επιγραφή της μακέτας ενώ τα προνήπια κόλλησαν με την σωστή σειρά τις κομμένες λέξεις της φράσης “ Η Ανάσταση του Λαζάρου”.
Παρατηρώντας, όμως και πίνακες σχετικούς με τον Χριστό και τους μαθητές του στον κήπο της Γεσθημανής και αξιοποιώντας όλα εκείνα που μάθαμε φέτος μιλώντας για το φως και τις σκιές, φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα με στένσιλ (πλαστικοποιημένο χαρτόνι) που ετοίμασα για τα παιδιά.
Θα κλείσω την σημερινή ανάρτηση με μία πασχαλινή προσαρμογή της δραστηριότητας που πρότεινε η Μαρία από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο. Στην ουσία κάνουμε υποθέσεις για το πόσα είναι κάθε μέρα τα αυγά που έβαλε το κουνέλι μας στην γυάλα και καταγράφουμε τις απαντήσεις μας στο πίνακα. Οι νικητές κάθε φορά κερδίζουν ένα μικρό σοκολατένιο αυγό που βάζουν στο καλάθι τους;).
Και εις αύριον τα σπουδαία. Keep walking xxx