Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Ο εαυτός μου (συνέχεια)

Μια από τις δραστηριότητες που κάναμε όταν μαθαίναμε για τους εαυτούς μας ήταν και το παιχνίδι της αναγνώρισης. Το κάθε παιδί είχε την ολόσωμη φωτογραφία του κολλημένη κατά μήκος επάνω σε 4-5 τουβλάκια. Αρχικά έδωσα στο κάθε παιδί τα τουβλάκια του εαυτού του να τα συνθέσει. Μετά χωριστήκαμε σε ομάδες (3-4) και τα παιδιά της κάθε ομάδας ανακάτεψαν τα τουβλάκια του εαυτού τους μεταξύ τους. Με το σφύριγμα προσπαθούν ο καθένας να διαλέξει από την στοίβα τα δικά του τουβλάκια και να τα συνθέσει. Κερδίζει η ομάδα που θα τελειώσει πρώτη.

                 clip_image001

Ανακαλύψαμε, όμως, την μοναδικότητα του εαυτού μας και στα δαχτυλικά μας αποτυπώματα. Έτσι, ντυθήκαμε επιστήμονες, βουτήξαμε το δάχτυλό μας στο ταλκ και μετά το πατήσαμε επάνω σε ζελοτέϊπ. Έτσι μπορέσαμε με τους μεγεθυντικούς μας φακούς να παρατηρήσουμε το δαχτυλικό μας αποτύπωμα και να καταλάβουμε με ποιό από εκείνα που υπήρχαν στο χαρτί έμοιαζε. Παρατηρήσαμε ότι του καθενός ήταν διαφορετικό. Σημείωση: Για να είναι ευκολότερη η παρατήρηση κολλήστε ένα μικρό μαύρο χαρτονάκι στο πλαίσιο και μετά βάλτε από πάνω το ζελοτέϊπ. Συγνώμη, αλλά οι φώτος για αυτή τη δραστηριότητα χάθηκαν στην μετάφραση;)

 

Και μία εργασία για το Ε,ε

                               δαχτυλικά  clip_image004

            ε,ε(προνήπια) ε νηπ(νήπια)

Φυσικά, ο εαυτός μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειάς μας. Έτσι, μιλώντας για τις οικογένειές μας φτιάξαμε και μια κατασκευή -αναπαράστασή τους.

clip_image009         clip_image010

Εννοείται ότι μπορείτε με τη βοήθεια της κατασκευής αυτής να φτιάξετε πίνακες καταγραφής μελών, να παίξετε με τους αριθμούς κτλ.

                  συννεφάκια   ανθρωπάκια

Αυτά για σήμερα. Καλή εβδομάδα να έχετε. Keep walking xxx