Συνεχίζοντας την ενότητα του φθινοπώρου, αξιοποιήσαμε τα φύλλα που είχαν φέρει τα παιδιά στο σχολείο φτιάχνοντας μικρά έργα τέχνης (τα κολλάνε επάνω σε διαφανές πλαστικό)
με τα οποία στολίσαμε το παράθυρο της τάξης μας. Σαν φθινοπωρινή κουρτίνα!
Προσπαθήσαμε ακόμη να σχεδιάσουμε το υπόλοιπο μισό του φύλλου μας (συμμετρία ως προς άξονα)
αλλά παίξαμε και με τις ομοιοκαταληξίες της λέξης “φύλλα” χρησιμοποιώντας το ποίημα της Θέτης Χορτιάτη.
Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σε ένα μήλο και ένα φύλλο (ζύμης) που τελικά έγινε μηλόπιτα! Την συνέχεια αν δεν την φαντάζεστε σας την παραθέτουμε σε εικόνες.
Και φυσικά η συνταγή έγινε δραστηριότητα για μεγάλους
και μικρούς .
Έγινε, όμως, και κατασκευή. Ένα φύλλο ζύμης που αγκαλιάζει το μηλαράκι του και γίνεται μηλοπιτάκι;)
.
Να και οι αριθμοί ως το 10 με τους οποίους εξασκηθήκαμε στον μαγνητικό μας πίνακα.
με τα οποία στολίσαμε το παράθυρο της τάξης μας. Σαν φθινοπωρινή κουρτίνα!
Προσπαθήσαμε ακόμη να σχεδιάσουμε το υπόλοιπο μισό του φύλλου μας (συμμετρία ως προς άξονα)
αλλά παίξαμε και με τις ομοιοκαταληξίες της λέξης “φύλλα” χρησιμοποιώντας το ποίημα της Θέτης Χορτιάτη.
Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σε ένα μήλο και ένα φύλλο (ζύμης) που τελικά έγινε μηλόπιτα! Την συνέχεια αν δεν την φαντάζεστε σας την παραθέτουμε σε εικόνες.
Και φυσικά η συνταγή έγινε δραστηριότητα για μεγάλους
και μικρούς .
Έγινε, όμως, και κατασκευή. Ένα φύλλο ζύμης που αγκαλιάζει το μηλαράκι του και γίνεται μηλοπιτάκι;)
.
Να και οι αριθμοί ως το 10 με τους οποίους εξασκηθήκαμε στον μαγνητικό μας πίνακα.
Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα. Keep walking xxx