Τα καλικαντζαρούδια ήταν ένα από τα θέματα που μας απασχόλησε και φέτος ύστερα από απαίτηση των περσινών μου παιδιών με τα οποία είχαμε μιλήσει γι’ αυτά.
Έτσι, αναφερθήκαμε σε αυτά τα φανταστικά πλάσματα γνωρίζοντάς τα ένα ένα. Πληροφορίες αντλήσαμε από εδώ.
Μάλιστα, χωριστήκαμε σε ζευγάρια και ακούγοντας την περιγραφή επιλέξαμε έναν καλικάντζαρο για να τον ζωγραφίσουμε.
Πώς σας φαίνονται;
Εσείς ξέρατε οτι αν ένας καλικάντζαρος σε συναντήσει στο δρόμο, κάθεται στους ώμους σου και σε ρωτάει: «Στούππος ή μόλυβος».
Αν απαντήσεις στούππος, γίνεται ελαφρύς και κάθεται πάνω σου μέχρι να τον μεταφέρεις σπίτι σου, όπου δεν πειράζει κανέναν και αφήνεται να τον δέσεις με σπαρτόβουρλο,
ενώ αν απαντήσεις μόλυβος, ο καλικάντζαρος βαραίνει και μένει πάνω σου μέχρι να σε συντρίψει.
Εμείς αυτό το κάναμε παιχνιδάκι και διασκεδάσαμε με την καρδιά μας;) Ένα παιδί στη μέση (καλικάντζαρος) με κλειστά μάτια και τα υπόλοιπα περιμετρικά (περαστικοί). Ο καλικάντζαρος γυρνάει γύρω γύρω και διαλέγει στην τύχη έναν περαστικό. Του κάνει την ερώτηση στούππος ή μόλυβος και ο περαστικός δίνει την ανάλογη απάντηση.
Στιγμιότυπα:
Και επειδή Χριστούγεννα δίχως κάλαντα δεν μπορούν να υπάρξουν διοργανώσαμε ένα μίνι τουρνουά μεταξύ μας με θέμα τα κάλαντα για να μάθουμε διάφορες πληροφορίες γι’ αυτά. Οι ομάδες χωρίστηκαν και η κάθε μία διάλεξε την ονομασία της και έναν κουμπαρά για να μαζέψει τα χρήματα από το κάθε παιχνίδι. Τα μέλη των ομάδων συμμετείχαν ταυτόχρονα σε διαφορετικά παιχνίδια και προσπαθούσαν να κερδίσουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούσαν για την δική τους ομάδα. Τα παιχνίδια ήταν τα εξής:
1) Βρίσκω τις 5 διαφορές (5 διαφ = 2 βαθμοί, 4,3,2, διαφ =1 βαθμός, 0, 1 διαφ. = 0 βαθμοί)
2) Βάζω τις προτάσεις στη σωστή σειρά. (βαθμολογία =όπως και στο προηγούμενο)
3) Σε ποια από τις τρεις μουσικές ακούς το τρίγωνο; (βαθμολογία: σωστό = 1 βαθμός, λάθος = 0 βαθμοί).
(κλικ στην εικόνα. Μεταφέρετε το αρχείο ΟΛΟ μαζί.)
Στο τέλος καταγράψαμε τα αποτελέσματα για να βρούμε ποια ομάδα μάζεψε τα περισσότερα χρήματα.
Αυτά και για σήμερα, Keep walking xxx