Συνοπτική ενότητα θα είναι αυτή μια και δεν μας πήρε φέτος ο χρόνος για πιο αναλυτικές αναρτήσεις;).
Ξεκινήσαμε φτιάχνοντας καπέλα- αμυγδαλιές και τρελοξωτικά.
Φτιάξαμε όμως και μάσκες από τους ήρωες της ταινίας “Τα μυαλά που κουβαλάς” επιλέγοντας ο καθένας το δικό του συναίσθημα.
Στη λογική των συναισθημάτων ήταν και οι χαρταετοί μας. Έτσι, θα τους κρεμάσουμε στο δωμάτιό μας και κάθε βράδυ θα κάνουμε μια αξιολόγηση της μέρας μας (χαρούμενη-λυπημένη).
Με την βοήθεια των χαρταετών κάναμε και μια εργασία χωρικής αντίληψης διαφορετικού βαθμού δυσκολίας για νήπια και προνήπια.
Το αρχικό φυλλάδιο το είχα στο αρχείο μου ξέμπαρκο και το προσάρμοσα στα μέτρα της τάξης μου. Δεν ξέρω καν από ποιο βιβλίο είναι για να σας βάλω σύνδεσμο. Εάν κάποιος γνωρίζει ας το γράψει στα σχόλια.
Φυσικά, απόκριες χωρίς κλόουν δεν νοούνται, έτσι κι εμείς αφού βάψαμε έναν μεγάλο κλόουν για την τάξη μας,
και παίξαμε μαζί του στην αυλή,
είπαμε να μασκαρευτούμε και εμείς σαν κλοουνάκια.
Είμαι σχεδόν σίγουρη οτι το παντελόνι του κλόουν το τσακίζεις σαν ακορντεόν αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ πως στο καλό γίνεται, οπότε απλά το τυλίξαμε γύρω από ρολό τουαλέτας για να στέκεται;)
Και βέβαια, δεν πρέπει να ξεχάσουμε και την φετινή μας κυρά- Σαρακοστή την οποία ετοιμάσαμε χρησιμοποιώντας χάρτινα πιάτα κομμένα στη μέση. Τα παιδιά βάφουν το κομμάτι Α και μετά από μονόχρωμο ή εμπριμέ χαρτόνι κόβουμε ένα ημικύκλιο όσο το κομμάτι Β και το κολλάμε επάνω για να σχηματιστεί η ποδιά. Στο Χ στερεώνουμε το κεφάλι και στις τελείες κολλάμε τα πόδια. Μόλις στεγνώσουν όλα, στρίβουμε την κατασκευή σαν χωνί, συρράπτουμε στο πίσω μέρος και έτοιμη η Σαρακοστή σαν καμπάνα κρεμαστή! (κατάλοιπα από την ενότητα της ποίησης)
Αυτά για φέτος. Θα κλείσω την ανάρτηση με τις έξι Έλσες του νηπιαγωγείου μας, γιατί πολύ απλά μία δεν είναι ποτέ αρκετή (χαμός!:)
Καλά κούλουμα και καλή Σαρακοστή σε όλους, Keep walking xxx