Ποιους κανόνες πρέπει να ακολουθούν οι πεζοί (παιδιά) για να είναι ασφαλείς;
Μιλήσαμε για τον βασικό κανόνα όταν διασταυρώνουμε έναν τυχαίο δρόμο που είναι ο ακόλουθος:
και προσπαθήσαμε να βρούμε τις σωστές απαντήσεις σ’ αυτό το διαδραστικό βρετανικό παιχνίδι και να κερδίσουμε και τα πέντε αστέρια.
Φυσικά, είπαμε πως τον ίδιο κανόνα ακολουθούμε ακόμα και όταν διασταυρώνουμε από μια διάβαση πεζών όπου έχει ανάψει ο “Γρηγόρης”. Και για του λόγου το αληθές, οδηγήσαμε τον μικρό Αζ σε μια βόλτα με την μαμά του στην πόλη.
Φτιάξαμε και τα δικά μας φανάρια πεζών σχηματίζοντας τα ανθρωπάκια με πλαστελίνη,
αλλά κάναμε και τις παρακάτω δραστηριότητες χωρισμένοι σε ομάδες
(πλαστικοποιήστε και αφήστε τους να τις χρησιμοποιήσουν σαν παιχνίδι).
1. Ζωγραφίζουμε το χρώμα που έχει το φανάρι την κάθε φορά και ζητάμε από τα παιδιά να τοποθετήσουν τους πεζούς και τα αυτοκίνητα στις σωστές θέσεις.
2. Γράφουμε σε κάθε καρτέλα τον αριθμό των παιδιών που έχει ο γονιός μέσα στο κυκλάκι και ζητάμε από τα παιδιά να τα ζωγραφίσουν στην εικόνα έτσι ώστε να είναι σε ασφαλείς θέσεις (όχι από την πλευρά του δρόμου).
3.Το παιδί ετοιμάζεται να διασταυρώσει τον δρόμο. Ζωγραφίζουμε τα μάτια του παιδιού και τοποθετούμε τις κάρτες διαδοχικά με την σωστή σειρά με την οποία κοιτάμε πριν περάσουμε: αριστερά-δεξιά-αριστερά.
Οι παραπάνω δραστηριότητες προέρχονται από εδώ και είναι ελαφρώς προσαρμοσμένες στις ανάγκες (στόχους) της τάξης μου. Θα βρείτε, όμως και άλλες μια και προφανώς είναι μια ιστοσελίδα που προτείνω για το θέμα της ασφάλειας στο δρόμο.
Μιλήσαμε για τον βασικό κανόνα όταν διασταυρώνουμε έναν τυχαίο δρόμο που είναι ο ακόλουθος:
και προσπαθήσαμε να βρούμε τις σωστές απαντήσεις σ’ αυτό το διαδραστικό βρετανικό παιχνίδι και να κερδίσουμε και τα πέντε αστέρια.
Φυσικά, είπαμε πως τον ίδιο κανόνα ακολουθούμε ακόμα και όταν διασταυρώνουμε από μια διάβαση πεζών όπου έχει ανάψει ο “Γρηγόρης”. Και για του λόγου το αληθές, οδηγήσαμε τον μικρό Αζ σε μια βόλτα με την μαμά του στην πόλη.
Φτιάξαμε και τα δικά μας φανάρια πεζών σχηματίζοντας τα ανθρωπάκια με πλαστελίνη,
αλλά κάναμε και τις παρακάτω δραστηριότητες χωρισμένοι σε ομάδες
(πλαστικοποιήστε και αφήστε τους να τις χρησιμοποιήσουν σαν παιχνίδι).
1. Ζωγραφίζουμε το χρώμα που έχει το φανάρι την κάθε φορά και ζητάμε από τα παιδιά να τοποθετήσουν τους πεζούς και τα αυτοκίνητα στις σωστές θέσεις.
2. Γράφουμε σε κάθε καρτέλα τον αριθμό των παιδιών που έχει ο γονιός μέσα στο κυκλάκι και ζητάμε από τα παιδιά να τα ζωγραφίσουν στην εικόνα έτσι ώστε να είναι σε ασφαλείς θέσεις (όχι από την πλευρά του δρόμου).
3.Το παιδί ετοιμάζεται να διασταυρώσει τον δρόμο. Ζωγραφίζουμε τα μάτια του παιδιού και τοποθετούμε τις κάρτες διαδοχικά με την σωστή σειρά με την οποία κοιτάμε πριν περάσουμε: αριστερά-δεξιά-αριστερά.
Οι παραπάνω δραστηριότητες προέρχονται από εδώ και είναι ελαφρώς προσαρμοσμένες στις ανάγκες (στόχους) της τάξης μου. Θα βρείτε, όμως και άλλες μια και προφανώς είναι μια ιστοσελίδα που προτείνω για το θέμα της ασφάλειας στο δρόμο.
Να και ένα ποίημα που μπορείτε να αξιοποιήσετε όπως θέλετε από τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου Βιρού, Κέρκυρας.Keep walking xxx
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε κυρία μας;)
ΑπάντησηΔιαγραφή