Ζητήστε από τα παιδιά να διαλέξουν μία από τις παρακάτω φωτοτυπίες και να σκεφτούν τί μπορεί να λέει ο ήρωας (εάν είναι ένας) ή τί διάλογος μπορεί να γίνεται (εαν οι ήρωες είναι δύο).
Αυτή είναι μια καλή αφορμή για να μιλήσετε στα παιδιά για τα κόμικς και το νόημα που έχουν αυτά τα “κουτάκια” – συννεφάκια που είναι πάνω από τους ήρωες. Μπορούν ακόμα με αφορμή τις φωτοτυπίες να φτιάξουν τα παιδιά το δικό τους κόμικ – ιστορία με επίκεντρο ένα λουλούδι ή ένα κήπο.
Ακόμα είναι μια καλή ευκαιρία για να επικεντρωθείτε στο νόημα του διαλόγου αλλά και στις αρχές που τον διέπουν. Εδώ αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το σχετικό υλικό που είχα αναρτήσει στην ενότητα “επικοινωνία”.
Εαν κάποια παιδιά θέλουν και νιώθουν άνετα μπορούν να γράψουν μόνα τους τα λεγόμενα των ηρώων.
Να και κάποιες φωτογραφίες από το στεφανάκι που φτιάξανε τα χεράκια της τάξης μου.
Αυτά για σήμερα. Keep walking xxx
Αυτή είναι μια καλή αφορμή για να μιλήσετε στα παιδιά για τα κόμικς και το νόημα που έχουν αυτά τα “κουτάκια” – συννεφάκια που είναι πάνω από τους ήρωες. Μπορούν ακόμα με αφορμή τις φωτοτυπίες να φτιάξουν τα παιδιά το δικό τους κόμικ – ιστορία με επίκεντρο ένα λουλούδι ή ένα κήπο.
Ακόμα είναι μια καλή ευκαιρία για να επικεντρωθείτε στο νόημα του διαλόγου αλλά και στις αρχές που τον διέπουν. Εδώ αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το σχετικό υλικό που είχα αναρτήσει στην ενότητα “επικοινωνία”.
Εαν κάποια παιδιά θέλουν και νιώθουν άνετα μπορούν να γράψουν μόνα τους τα λεγόμενα των ηρώων.
Να και κάποιες φωτογραφίες από το στεφανάκι που φτιάξανε τα χεράκια της τάξης μου.
Αυτά για σήμερα. Keep walking xxx