Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Οι αισθήσεις μου: ακοή

           Συνήθως όταν μιλάμε με τα παιδιά για την ακοή κάνουμε δραστηριότητες διάκρισης ήχων, έντασης κτλ. Εμείς σήμερα κινηθήκαμε πιο ελεύθερα ενώ είπαμε να κάνουμε και μια βόλτα από τις γειτονιές της τέχνης.

Έδωσα, λοιπόν, από ένα χαρτί που ήταν χωρισμένο σε δύο στήλες στο κάθε παιδί πήραμε και τις μπογιές μας και καθίσαμε στην αυλή. Τους ζήτησα να ακούσουν και να ζωγραφίσουν τρείς ήχους κοντινούς και τρείς μακρινούς. Στη συνέχεια, πήγαμε στην παρεούλα και ο καθένας μας έδειξε τί είχε ζωγραφίσει.


akoh  PB101298

Είδαμε οτι μία ζωγραφιά μπορεί να έχει ήχο!
Με αυτό σαν αφορμή έδειξα στα παιδιά πίνακες τους οποίους αφού περιγράψαμε τους ζήτησα να τους κατατάξουν σε δύο κατηγορίες: στους φασαριόζικους και στους πιο ήσυχους.

Image4   Image6  Image10
paintings


PB101304

Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι της Εθνικής Βρετανικής Πινακοθήκης όπου διαλέγεις έναν πίνακα και αφού τον παρατηρήσεις επιλέγεις τους πιθανούς ήχους που του ταιριάζουν. Στη συνέχεια ακούς το αποτελεσμα των επιλογών σου.

Image2





Καλή συνέχεια, Keep walking;)