Ξεκινήσαμε την διερεύνησή μας στα μέσα μεταφοράς με εκείνο που μας είναι πιο οικείο από όλα: το ποδήλατο.
Αφού είδαμε φωτογραφίες με τα ποδήλατά μας, επικεντρωθήκαμε στους κανόνες ασφαλούς οδήγησής τους. Τα παιδιά γνώριζαν αρκετούς από τους κανόνες, τους οποίους οπτικοποίησα σε κάρτες.
![ποδήλατο3 ποδήλατο3](//lh3.ggpht.com/-OuAeGfrbVec/U3C4G9cfifI/AAAAAAAAQ78/heV2IaYNI44/%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525AE%2525C2%2525BB%2525C2%2525B1%2525C3%252584%2525C2%2525BF3_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
Μετά τη συζήτησή μας τα νήπια έπρεπε να δουλέψουν ατομικά για να “στήσουν” μία αφίσα για τους κανόνες αυτούς. Στον πίνακα αναφοράς μας υπήρχαν οι παραπάνω κάρτες κρεμασμένες. Σε κάθε νήπιο έδωσα και έναν κανόνα και του ζήτησα να τον αποδώσει με ζωγραφική αφού πρώτα έβρισκε από τον πίνακα αναφοράς ποιος ήταν.
![20140507_101915 20140507_101915](//lh3.ggpht.com/-rtOHHH326sw/U3C4dDoqd3I/AAAAAAAAQ8s/i818_BcY30Q/20140507_101915_thumb%25255B7%25255D.jpg?imgmax=800)
![20140507_103849 20140507_103849](//lh4.ggpht.com/-Juq48SeFreQ/U3C4og0ppcI/AAAAAAAAQ9E/x3HFSDFUV-8/20140507_103849_thumb%25255B8%25255D.jpg?imgmax=800)
Ταυτόχρονα, η ομάδα των προνηπίων χωρισμένη σε δύο ομάδες, έπαιξε με τις ίδιες κάρτες ένα παιχνίδι memory.
![20140507_101714 20140507_101714](//lh5.ggpht.com/-QORopp5K-dY/U3C4xEHgA1I/AAAAAAAAQ9c/qE6eIuQeLxY/20140507_101714_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
Νικήτρια ήταν ομάδα που κέρδιζε τις περισσότερες κάρτες.
![memory ποδήλατο memory ποδήλατο](//lh3.ggpht.com/-NazSkENVu_c/U3C4065TRPI/AAAAAAAAQ9s/4SH87Dfswmg/memory%252520%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525AE%2525C2%2525BB%2525C2%2525B1%2525C3%252584%2525C2%2525BF_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
Μπορείτε ακόμα να κάνετε την παρακάτω εργασία ή αυτό που έκανα εγώ να την πλαστικοποιήσετε και να την βάλετε στη γωνιά της γλώσσας με μαρκαδόρους για να την κάνουν όσα παιδιά θέλουν και όποτε θέλουν ατομικά ή σε ζευγάρια (συμπληρώνουν εναλλάξ).
![κράνος ποδηλάτη κράνος ποδηλάτη](//lh6.ggpht.com/-jQ5w3webmvM/U3C47ynCWoI/AAAAAAAAQ98/BTA7GFGBEs0/%2525C2%2525BA%2525C3%252581%2525C2%2525AC%2525C2%2525BD%2525C2%2525BF%2525C3%252582%252520%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525B7%2525C2%2525BB%2525C2%2525AC%2525C3%252584%2525C2%2525B7_thumb%25255B4%25255D.png?imgmax=800)
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε, το e-book του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων με τίτλο “ Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” ή να το ακούσετε εδώ αλλά και να μάθετε ένα σχετικό με το κείμενο τραγούδι. Ευχαριστούμε την μαμά Χριστιάνα για την πρόταση;).
Εμείς φτιάξαμε ένα διασκεδαστικό ποδήλατο ακροβάτη ακολουθώντας τις οδηγίες του παρακάτω βίντεο βήμα προς βήμα.
Το πατρόν θα βρείτε εδώ.
Σας φιλώ παίδες, Keep walking
Αφού είδαμε φωτογραφίες με τα ποδήλατά μας, επικεντρωθήκαμε στους κανόνες ασφαλούς οδήγησής τους. Τα παιδιά γνώριζαν αρκετούς από τους κανόνες, τους οποίους οπτικοποίησα σε κάρτες.
![ποδήλατο1 ποδήλατο1](http://lh6.ggpht.com/-bP7BCiWu-AQ/U3C36KodjvI/AAAAAAAAQ7c/peSklDajGL4/%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525AE%2525C2%2525BB%2525C2%2525B1%2525C3%252584%2525C2%2525BF1_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
![ποδήλατο2 ποδήλατο2](http://lh4.ggpht.com/-ELzKp8YlOyU/U3C4AG4HgsI/AAAAAAAAQ7s/dYqh3NHnwPI/%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525AE%2525C2%2525BB%2525C2%2525B1%2525C3%252584%2525C2%2525BF2_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
![ποδήλατο3 ποδήλατο3](http://lh3.ggpht.com/-OuAeGfrbVec/U3C4G9cfifI/AAAAAAAAQ78/heV2IaYNI44/%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525AE%2525C2%2525BB%2525C2%2525B1%2525C3%252584%2525C2%2525BF3_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
Μετά τη συζήτησή μας τα νήπια έπρεπε να δουλέψουν ατομικά για να “στήσουν” μία αφίσα για τους κανόνες αυτούς. Στον πίνακα αναφοράς μας υπήρχαν οι παραπάνω κάρτες κρεμασμένες. Σε κάθε νήπιο έδωσα και έναν κανόνα και του ζήτησα να τον αποδώσει με ζωγραφική αφού πρώτα έβρισκε από τον πίνακα αναφοράς ποιος ήταν.
![20140507_101556 20140507_101556](http://lh3.ggpht.com/-6pFdHV_15G4/U3C4TL86YII/AAAAAAAAQ8U/43w2gyZwZEQ/20140507_101556_thumb%25255B10%25255D.jpg?imgmax=800)
![20140507_101915 20140507_101915](http://lh3.ggpht.com/-rtOHHH326sw/U3C4dDoqd3I/AAAAAAAAQ8s/i818_BcY30Q/20140507_101915_thumb%25255B7%25255D.jpg?imgmax=800)
![20140507_103849 20140507_103849](http://lh4.ggpht.com/-Juq48SeFreQ/U3C4og0ppcI/AAAAAAAAQ9E/x3HFSDFUV-8/20140507_103849_thumb%25255B8%25255D.jpg?imgmax=800)
Ταυτόχρονα, η ομάδα των προνηπίων χωρισμένη σε δύο ομάδες, έπαιξε με τις ίδιες κάρτες ένα παιχνίδι memory.
![20140507_101714 20140507_101714](http://lh5.ggpht.com/-QORopp5K-dY/U3C4xEHgA1I/AAAAAAAAQ9c/qE6eIuQeLxY/20140507_101714_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
Νικήτρια ήταν ομάδα που κέρδιζε τις περισσότερες κάρτες.
![memory ποδήλατο memory ποδήλατο](http://lh3.ggpht.com/-NazSkENVu_c/U3C4065TRPI/AAAAAAAAQ9s/4SH87Dfswmg/memory%252520%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525AE%2525C2%2525BB%2525C2%2525B1%2525C3%252584%2525C2%2525BF_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
Μπορείτε ακόμα να κάνετε την παρακάτω εργασία ή αυτό που έκανα εγώ να την πλαστικοποιήσετε και να την βάλετε στη γωνιά της γλώσσας με μαρκαδόρους για να την κάνουν όσα παιδιά θέλουν και όποτε θέλουν ατομικά ή σε ζευγάρια (συμπληρώνουν εναλλάξ).
![κράνος ποδηλάτη κράνος ποδηλάτη](http://lh6.ggpht.com/-jQ5w3webmvM/U3C47ynCWoI/AAAAAAAAQ98/BTA7GFGBEs0/%2525C2%2525BA%2525C3%252581%2525C2%2525AC%2525C2%2525BD%2525C2%2525BF%2525C3%252582%252520%2525C3%252580%2525C2%2525BF%2525C2%2525B4%2525C2%2525B7%2525C2%2525BB%2525C2%2525AC%2525C3%252584%2525C2%2525B7_thumb%25255B4%25255D.png?imgmax=800)
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε, το e-book του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων με τίτλο “ Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” ή να το ακούσετε εδώ αλλά και να μάθετε ένα σχετικό με το κείμενο τραγούδι. Ευχαριστούμε την μαμά Χριστιάνα για την πρόταση;).
Εμείς φτιάξαμε ένα διασκεδαστικό ποδήλατο ακροβάτη ακολουθώντας τις οδηγίες του παρακάτω βίντεο βήμα προς βήμα.
Το πατρόν θα βρείτε εδώ.
Σας φιλώ παίδες, Keep walking