Και από τη μέτρηση του χρόνου περάσαμε στη μέτρηση του μήκους. Σημερινό παιχνίδι από το βιβλίο “Τα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο” είναι το παρακάτω:
![σάρωση0001 σάρωση0001](http://lh5.ggpht.com/-3JRDNWfbqP4/Td42h-ibKxI/AAAAAAAACPA/yDtuw2dhCMU/%2525C3%252583%2525C2%2525AC%2525C3%252581%2525C3%252589%2525C3%252583%2525C2%2525B70001_thumb%25255B1%25255D.jpg?imgmax=800)
Είναι στην ουσία ένα παιχνίδι άλματος εις μήκος το οποίο είχε σαν συνέχεια τις ακόλουθες δραστηριότητες:
- τί μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως μέτρο; (δάχτυλο/ παλάμη/ ένα λούτρινο)
![P5260823 P5260823](http://lh6.ggpht.com/-Czc6XEw7XjM/Td42kFN7nzI/AAAAAAAACP4/2HAZfMApfG8/P5260823_thumb%25255B5%25255D.jpg?imgmax=800)
![P5260820 P5260820](http://lh3.ggpht.com/-rAy3BP29gn0/Td42nGPQx_I/AAAAAAAACQA/gGIu_Tr5aek/P5260820_thumb%25255B4%25255D.jpg?imgmax=800)
![P5260825 P5260825](http://lh5.ggpht.com/-uSTWCGcB1ok/Td42piRQn8I/AAAAAAAACQI/vVAlgCuGFdE/P5260825_thumb%25255B4%25255D.jpg?imgmax=800)
- μετράμε διάφορα παιδιά με τουβλάκια και καταγράφουμε τις μετρήσεις μας για να συγκρίνουμε τα μήκη.
![P5260829 P5260829](http://lh6.ggpht.com/-WKrdBDzimyU/Td42sCnzhaI/AAAAAAAACQQ/RXk0sIwbg44/P5260829_thumb%25255B4%25255D.jpg?imgmax=800)
- μετράμε με μαρκαδόρους διάφορα αντικείμενα της τάξης. Πρώτα κάνουμε υποθέσεις για το μήκος τους (π.χ “υπολογίζω οτι έχει μήκος ίσο με 10 μαρκαδόρους”) και στη συνέχεια τις επαληθεύουμε.
![P5260830 P5260830](http://lh3.ggpht.com/-LTCpksi0YlY/Td42t2u9YwI/AAAAAAAACQY/Siv3oa2zfgM/P5260830_thumb%25255B4%25255D.jpg?imgmax=800)
![P5260833 P5260833](http://lh3.ggpht.com/--mSoCih2JQI/Td42vUwXYfI/AAAAAAAACQg/rBjdLdquiP8/P5260833_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
Keep walking σε όλες τις ελληνικές πλατείες γιατί σ’αυτή τη χώρα βαρεθήκαμε να μετράμε τις αντοχές μας;).