Σήμερα μάθαμε για τον ύμνο των ολυμπιακών αγώνων αφού πρώτα είδαμε το παρακάτω βίντεο,
Συζητήσαμε για τους δημιουργούς του ύμνου, τον ποιητή Κωστή Παλαμά και τον συνθέτη Σπύρο Σαμάρα που είναι και από το νησί μας! Κάναμε και καλλιστεία μεταξύ τους για το ποιός είναι πιο όμορφος μια και με έβαλαν να ψάξω στο διαδίκτυο φωτογραφίες τους από τα νεανικά τους χρόνια και μετά;) Μα τί περίεργα πλάσματα!
![Image6 Image6](//lh5.ggpht.com/-aqKp64YjKQA/T75VKDcqNcI/AAAAAAAAGhk/quy7L4Ly2Z4/Image6_thumb%25255B1%25255D.png?imgmax=800)
Στη συνέχεια διαβάσαμε τον ύμνο με τη βοήθεια του εποπτικού που ετοίμασα
![TYE TYE](//lh3.ggpht.com/-fmTwenNH-9c/T75VZCHUMPI/AAAAAAAAGik/wBxtUAAY8fU/TYE_thumb%25255B5%25255D.png?imgmax=800)
![P5240509 P5240509](//lh4.ggpht.com/-JyZdmlYPVNc/T75VceVY6xI/AAAAAAAAGi0/o3CwShvurbw/P5240509_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
σημειώσαμε τις λέξεις όπου ο ποιητής ζητάει από το αρχαίο πνεύμα να “κάνει κάτι”,
![P5240512 P5240512](//lh3.ggpht.com/-RHkPJi-sYCY/T75VfwVxiOI/AAAAAAAAGjE/SKkqGTa7DmY/P5240512_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
κολλήσαμε τις εικόνες των ενεργειών σε ένα χαρτόνι και γράψαμε, όπως μπορούσαμε τις λέξεις
![P5240514 P5240514](//lh4.ggpht.com/-kZ6r-b1gSkA/T75VjE7dHtI/AAAAAAAAGjU/sYi4rOt5DCY/P5240514_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
και μετά τους ζήτησα να σκεφτούν μία λέξη με την οποία θα με διατάζουν να κάνω κάτι και εγώ κάθε φορά θα το αναπαριστώ με παντομίμα. Ενθαρρύνεται τα παιδιά να πουν αυτό που θέλουν μονολεκτικά. Όχι “ να φας το φαγητό σου” αλλά “φάε”. Ποιά η εκδίκηση του μαθητή στην άσκηση αυτή: “Κατούρησε!” . Απατεώνες σκέτοι σας λέω!
Και μετά τα γέλια τραγουδήσαμε όλοι μαζί τον ολυμπιακό ύμνο με τη βοήθεια της Φιλαρμονικής Κέρκυρας.
Αυτά για σήμερα, Keep walking από μένα;)
Συζητήσαμε για τους δημιουργούς του ύμνου, τον ποιητή Κωστή Παλαμά και τον συνθέτη Σπύρο Σαμάρα που είναι και από το νησί μας! Κάναμε και καλλιστεία μεταξύ τους για το ποιός είναι πιο όμορφος μια και με έβαλαν να ψάξω στο διαδίκτυο φωτογραφίες τους από τα νεανικά τους χρόνια και μετά;) Μα τί περίεργα πλάσματα!
![PALAMAS PALAMAS](http://lh5.ggpht.com/-W5bN0ici06c/T75VEgOgDEI/AAAAAAAAGhU/LQLvNqSTHOY/PALAMAS_thumb%25255B2%25255D.png?imgmax=800)
![Image6 Image6](http://lh5.ggpht.com/-aqKp64YjKQA/T75VKDcqNcI/AAAAAAAAGhk/quy7L4Ly2Z4/Image6_thumb%25255B1%25255D.png?imgmax=800)
Στη συνέχεια διαβάσαμε τον ύμνο με τη βοήθεια του εποπτικού που ετοίμασα
![YMNO YMNO](http://lh4.ggpht.com/-mY2C_FWRdtc/T75VNi4naKI/AAAAAAAAGh0/rr1jP__cTFU/YMNO_thumb%25255B4%25255D.png?imgmax=800)
![YMNOS2 YMNOS2](http://lh3.ggpht.com/-ca7qVUMDhpY/T75VSFPg-oI/AAAAAAAAGiE/_8tqoAL9jsM/YMNOS2_thumb%25255B5%25255D.png?imgmax=800)
![YMNOS1 YMNOS1](http://lh4.ggpht.com/-FrteK-a3jAg/T75VV1o6ZmI/AAAAAAAAGiU/TCTKohJQgAQ/YMNOS1_thumb%25255B5%25255D.png?imgmax=800)
![TYE TYE](http://lh3.ggpht.com/-fmTwenNH-9c/T75VZCHUMPI/AAAAAAAAGik/wBxtUAAY8fU/TYE_thumb%25255B5%25255D.png?imgmax=800)
![P5240509 P5240509](http://lh4.ggpht.com/-JyZdmlYPVNc/T75VceVY6xI/AAAAAAAAGi0/o3CwShvurbw/P5240509_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
σημειώσαμε τις λέξεις όπου ο ποιητής ζητάει από το αρχαίο πνεύμα να “κάνει κάτι”,
![P5240512 P5240512](http://lh3.ggpht.com/-RHkPJi-sYCY/T75VfwVxiOI/AAAAAAAAGjE/SKkqGTa7DmY/P5240512_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
κολλήσαμε τις εικόνες των ενεργειών σε ένα χαρτόνι και γράψαμε, όπως μπορούσαμε τις λέξεις
![P5240514 P5240514](http://lh4.ggpht.com/-kZ6r-b1gSkA/T75VjE7dHtI/AAAAAAAAGjU/sYi4rOt5DCY/P5240514_thumb%25255B6%25255D.jpg?imgmax=800)
και μετά τους ζήτησα να σκεφτούν μία λέξη με την οποία θα με διατάζουν να κάνω κάτι και εγώ κάθε φορά θα το αναπαριστώ με παντομίμα. Ενθαρρύνεται τα παιδιά να πουν αυτό που θέλουν μονολεκτικά. Όχι “ να φας το φαγητό σου” αλλά “φάε”. Ποιά η εκδίκηση του μαθητή στην άσκηση αυτή: “Κατούρησε!” . Απατεώνες σκέτοι σας λέω!
Και μετά τα γέλια τραγουδήσαμε όλοι μαζί τον ολυμπιακό ύμνο με τη βοήθεια της Φιλαρμονικής Κέρκυρας.
Αυτά για σήμερα, Keep walking από μένα;)