Τα δημητριακά αποτελούν τη βάση της διατροφής στην μεσογειακή πυραμίδα κι γι’ αυτό ξεκινήσαμε με αυτά. Συγκεκριμένα βάλαμε σε χρονική σειρά τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνεται το ψωμί (τις εικόνες θα βρείτε εδώ)
και στη συνέχεια, φτιάξαμε και τα δικά μας ψωμάκια στην τάξη για να να φουσκώσει το ζυμαράκι μας στο φούρνο για κανα 40λεπτο (2ωρο δεν είχαμε την πολυτέλεια να έχουμε αλλά φούσκωσε μια χαρά σκεπασμένο στους 100 βαθμούς) και ύστερα να προλάβουν να ψηθούν για να τα έχουμε έτοιμα στο δεκατιανό μας. Τη ζύμη την βάλαμε σε θηκούλες για κεκάκια τις οποίες λαδώσαμε πολύ καλά και το αποτέλεσμα ήταν πεντανόστιμο. Την συνταγή θα βρείτε εδώ. Εγώ απλά πρόσθεσα και ένα κ.γ ζάχαρη.
Είπαμε να περιμένουμε να κρυώσουν αλλά τα φάγαμε ενώ αχνίζανε γιατί δεν κρατιόμασταν;).
Και επειδή κανένα από τα παιδιά δεν είχε δει πως είναι το σιτάρι, ήταν μια καλή ευκαιρία να το χρησιμοποιήσουμε για να το κολλήσουν μέσα στο γράμμα Δ στις παρακάτω εργασίες.
Καλή Τσικνοπέμπτη! Keep walking xxx
και στη συνέχεια, φτιάξαμε και τα δικά μας ψωμάκια στην τάξη για να να φουσκώσει το ζυμαράκι μας στο φούρνο για κανα 40λεπτο (2ωρο δεν είχαμε την πολυτέλεια να έχουμε αλλά φούσκωσε μια χαρά σκεπασμένο στους 100 βαθμούς) και ύστερα να προλάβουν να ψηθούν για να τα έχουμε έτοιμα στο δεκατιανό μας. Τη ζύμη την βάλαμε σε θηκούλες για κεκάκια τις οποίες λαδώσαμε πολύ καλά και το αποτέλεσμα ήταν πεντανόστιμο. Την συνταγή θα βρείτε εδώ. Εγώ απλά πρόσθεσα και ένα κ.γ ζάχαρη.
Είπαμε να περιμένουμε να κρυώσουν αλλά τα φάγαμε ενώ αχνίζανε γιατί δεν κρατιόμασταν;).
Και επειδή κανένα από τα παιδιά δεν είχε δει πως είναι το σιτάρι, ήταν μια καλή ευκαιρία να το χρησιμοποιήσουμε για να το κολλήσουν μέσα στο γράμμα Δ στις παρακάτω εργασίες.
Καλή Τσικνοπέμπτη! Keep walking xxx