Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Σπουδαίοι Ελληνες ζωγράφοι

           Με την παρακάτω παρουσίαση γνωρίσαμε κάποιους από τους σπουδαιότερους Έλληνες ζωγράφους αλλά και μερικά από τα έργα τους.

123

Μετά παίξαμε ένα παιχνίδι αναγνώρισης των γραμμάτων μέσα από διαφορετικούς γραφικούς χαρακτήρες. Χωριστήκαμε σε ζευγάρια( κάθε ζευγάρι και ένας ζωγράφος) τα οποία ανταγωνίζονταν μεταξύ τους ανα δύο. Το κάθε ζευγάρι έπρεπε να βρει (αρχικά σωστά και σε δεύτερη φάση, πρώτο) τις καρτέλες με το ονοματεπώνυμο του δικού του ζωγράφου και να το βάλει στο χαρτί. Μόλις τελείωνε ένας γύρος, οι ζωγράφοι έμεναν στα χαρτιά και τα ζευγάρια μετακινούνταν σε νέες θέσεις.

Για να γίνει δυσκολότερο μπορείτε να βάλετε τέσσερα ζευγάρια να ανταγωνιστούν μεταξύ τους.

IMG_2127

IMG_2125   ζωγράφοιζωγράφοι1  ζωγραφοι3  ζωγράφοι4

Μετά εξασκήσαμε την παρατηρητικότητα, τη σκέψη αλλά και τις μαθηματικές μας γνώσεις για να κάνουμε τις πιο κάτω ασκήσεις.

                          gkigas askhsh    pronhpia

                                      (νήπια)                                       (προνήπια)

Παρατηρήστε οτι στον πίνακα των νηπίων η ερώτηση είναι: “πόσες είναι οι καρέκλες” ΟΧΙ πόσες φαίνονται. Να το επισημάνετε αυτό στα παιδιά. Και αυτό γιατί υπάρχει ένας άνθρωπος που είναι καθισμένος αλλά η καρέκλα του δεν φαίνεται. Για να δούμε ποιος θα σκεφτεί πέρα από το προφανές;) Εμένα το πέτυχε το μοναδικό μου κορίτσι! Τα σχόλια δικά σας:).

IMG_2128

Ο στόχος του φυλλαδίου των νηπίων αφορά στην αποκωδικοποίηση των συμβόλων για την σωστή εκτέλεση της άσκησης. Είναι κατα βάση αναγνωστικός όμως εμπλέκει και τις μαθηματικές έννοιες του μικρό –μεγάλο (σε μέγεθος και ηλικία).

Τέλος, φωτογραφηθήκαμε όπως τα μοντέλα στους υπέροχους πίνακες του Ιακωβίδη. Με αυτούς τους πίνακες μπορείτε, με αφορμή ένα πρόγραμμα για το σώμα και την υγιεινή ή την τρίτη ηλικία, να δουλέψετε την έννοια της ενέργειας  στις λέξεις( Τι κάνει η γιαγιά;).

giagia  giagia1

Εδώ στο στούντιο φωτογραφίας της τάξης τα μοντέλα, εν ώρα εργασίας;)

IMG_2129 IMG_2131IMG_2133

Keep walking xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου