Θα ξεκινήσω την σημερινή ανάρτηση με ένα από τα βιβλία που δουλέψαμε με τα παιδιά και είναι το πολύ όμορφο
Πρόκειται για ένα βιβλίο που δεν τελειώνει ποτέ και δίνει την αφορμή για ένα σωρό δραστηριότητες. Το προτείνω ανεπιφύλακτα εάν δεν το έχετε διαβάσει.
Εμείς δώσαμε έμφαση περισσότερο στην καταννόηση της ιστορίας καθώς προσπαθούσαμε να θυμηθούμε ποιος ήρωας είχε διαβάσει τι, αρχικά προφορικά χρησιμοποιώντας τις παρακάτω εικόνες και μετά δουλεύοντας την άσκηση που ετοίμασα σε ζευγάρια.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην μιλήσουμε για τους μύθους. Στόχος της ενασχόλησής μας με αυτούς: να καταννοήσουν τα παιδιά οτι η δημιουργία τους ήταν μια προσπάθεια των ανθρώπων να εξηγήσουν οτι δεν μπορούσαν να καταλάβουν, αλλά και να διδάξουν.
Αρχικά θυμηθήκαμε τους αρχαίους ελληνικούς μύθους μου είχαμε μάθει από την αρχή της χρονιάς (ονοματοδοσία της Κέρκυρας και Εγκέλαδος) και μετά καταπιαστήκαμε με τον αρχαίο ελληνικό μύθο της Πανδώρας.
Αφού ακούσαμε τον μύθο, τον επεξεργαστήκαμε προσεγγίζοντάς τον μέσα από τους ήρωές του. Την Πανδώρα και τον Δία. Τί ένιωθε, σκεφτόταν και έκανε ο καθένας τους;
Μετά φτιάξαμε σε ομάδες και διακοσμήσαμε τα δικά μας κουτιά.
Η κάθε ομάδα ζωγράφισε τρία άσχημα και ένα καλό πράγμα της εποχής μας, τα έβαλε στο κουτί της
και τελειώνοντας τα παρουσίασε στους υπόλοιπους.
Τα κουτιά μπήκαν σε διαγωνισμό ομορφιάς με κριτές τα παιδιά του διπλανού τμήματος. Με τα κορίτσια να βρίσκονται σε ομοφωνία δεν χρειάζεται να σας πω ποιο κουτί κέρδισε;)
Keep walking xxx
εξαιρετική προσέγγιση συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΛία