Τηλεόραση χωρίς διαφημίσεις δεν γίνεται. Αλλά ούτε και κανένα άλλο ΜΜΕ μπορεί να υπάρξει χωρίς τις διαφημίσεις. Και άλλωστε η διαφήμιση είναι και αυτή μια μορφή επικοινωνίας και μάλιστα πολυ οικείας στα παιδιά.
Γι’ αυτό κι εμείς μιλήσαμε για τη διαφήμιση στη ζωή μας, τί ρόλο έχει, πώς πετυχαίνει το σκοπό της, ποιές είναι οι παγίδες που κρύβονται σε μια διαφήμιση και πως μπορούμε εμείς να προστατευθούμε.
- Ξεφυλλίσαμε περιοδικά και εφημερίδες, βρήκαμε διαφημίσεις και τις σχολιάσαμε (πόσο μεγάλο δείχνει το προϊόν, τα ζωηρά χρώματα και τα κεφαλαία γράμματα, οι χαμογελαστοί άνθρωποι).
- Γραφή: τα σημεία στίξης στη γλώσσα. Ο ρόλος του θαυμαστικού και τί υποδηλώνει.
- Γλώσσα: θετική και αρνητική διαφήμιση. Χρησιμοποιώντας διαφορετικές εκφράσεις πετυχαίνουμε το ίδιο αποτέλεσμα, π.χ “ ο ΚΑΘΑΡΟΥΛΗΣ θα κάνει τα ρούχα σας πεντακάθαρα και μοσχομυρωδάτα” αλλά και “ θέλετε ρούχα συνεχώς λερωμένα και βρώμικα; Αν, όχι πλύντε τα με ΚΑΘΑΡΟΥΛΗ”.
- Γιατί στις παιδικές διαφημίσεις (παιχνίδια, μπισκότα, χυμοί) οι αφηγητές είναι παιδιά; Ακούμε μουσικές από παιδικές διαφημίσεις και προσπαθούμε να τις αναγνωρίσουμε.
- Χωριζόμαστε σε 4 διαφημιστικές ομάδες. Η κάθε ομάδα αναλαμβάνει να ετοιμάσει μια διαφήμιση για το προϊόν που θέλει και η οποία θα μπεί σε εφημερίδα.
Τα αποτελέσματα:
οι κριτές ήταν τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος και νικήτρια αναδείχτηκε η διαφημιστική ομάδα με τα σοκολατένια “πουράκια”. Ζήτω!!
Πήρανε βραβεία καλύτερου διαφημιστή:
αν βαριέστε να φτιάξετε εκτυπώστε τη δεύτερη εικόνα.
ενώ όλες οι υπόλοιπες ομάδες μοιράστηκαν αυτοκόλλητα για τη συμμετοχή τους.
Για όσους προχωρήσουν σε βάθος το θέμα της διαφήμισης να και ένα ποιηματάκι που βρήκα.
Keep walking δυνατά ;) xxx.