Ξεκινήσαμε μιλώντας για τους ανοιξιάτικους μήνες με αφορμή τα ανάλογα ποιήματα που θα βρείτε στο βιβλίο : Τραγουδώ τις εποχές και τους μήνες, της Γιάννας Σέργη (εκδ. Διάπλαση). Το ποιηματάκι- τραγούδι που αναφέρεται στην άνοιξη την παρομοιάζει με νεράϊδα που με το μαγικό της μολύβι κάνει την γη καταπράσινη και τελειώνει λέγοντας:
συζητήσαμε για την φορά της κούνιας στην κάθε μία. Οι απόψεις ήταν διαφορετικές και αυτό ήταν θαυμάσια ευκαιρία για πειραματισμό τον οποίο και κάναμε;)
Ένα άλλο πείραμα που προέκυψε από την ενασχόλησή μας με την κούνια ήταν το βάρος της κούνιας και η δύναμη που έπρεπε να βάλουμε για να φτάσει ως τον πίνακα. Έτσι χρησιμοποιήσαμε σακουλάκια ψυχοκινητικής για να διαβαθμίσουμε το βάρος (ελαφρύ- 1 σακουλάκι/ μέτριο- 3 σακουλάκια/ βαρύ- 5 σακουλάκια). Τα παιδιά περιαμαστίστηκαν σπρώχοντας και τα τρία βάρη. Παρατηρήσαμε οτι όσο πιο βαρύς ήταν ο αναβάτης, τόσο περισσότερη δύναμη έπρεπε να βάλουμε για να φτάσει η κούνια ως τον πίνακα.
Εργασίες επί χάρτου που ακολούθησαν:
(νήπια) (προνήπια)
Και μετά τα παιχνίδια με τις κούνιες σειρά είχαν οι δραστηριότητες με τα έντομα. Κάμπιες που έπρεπε να βαφτούν με το σωστό χρώμα “διαβάζοντας” τη σειρά (προνήπια) και κάμπιες που έπρεπε να πάνε στην οικογένεια/δεκάδα τους και να μπούνε με την σωστή σειρά(νήπια).
Μιλήσαμε τέλος, για την ζωή που συναντάμε την άνοιξη γύρω από μια λίμνη και με την ευκαιρία γίναμε και εμείς κάτοικοι μιας τέτοιας;)
Και συνεχίζουμε…Keep walking xxx