Σήμερα, προσεγγίσαμε τις διαβαθμίσεις της έντασης του αέρα (μποφόρ) και παρατηρήσαμε τις παρακάτω εικόνες αλλά και τα δύο βιντεάκια.
Μετά μάθαμε για το ανεμόμετρο που μετράει την ταχύτητα του αέρα και δείξαμε πώς αυτό λειτουργεί ενώ δοκιμάσαμε να περιστρέψουμε με διαφορετική ταχύτητα κάθε φορά ένα αυτοσχέδιο δικό μας ανεμόμετρο.
Τέλος, μιλήσαμε για την κατεύθυνση που έχει ο αέρας και ότι αυτή προσδιορίζεται από τα σημεία του ορίζοντα. Όταν μάθαμε για την πυξίδα σε προηγούμενη ενότητα μιλήσαμε ήδη για τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, οπότε τα παιδιά ήταν εξοικειωμένα. Παίξαμε, λοιπόν, ένα παιγνίδι όπου τέσσερα παιδιά ήταν τα σημεία του ορίζοντα και στην μέση βρισκόταν ένα δάσος με δέντρα (τα υπόλοιπα παιδιά με τα χέρια σηκωμένα ψηλά). Όταν έλεγα “ να φυσήξει δυνατά ένας ανατολικός άνεμος” το παιδί-ανατολή φυσούσε ένω τα παιδιά- δέντρα έπρεπε να κατευθύνουν τα χέρια τους- κλαδιά στη σωστή φορά. Αφού παίξαμε το παιγνίδι φτιάξαμε και ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
(νήπια) (προνήπια)
Keep walking;)
Μετά μάθαμε για το ανεμόμετρο που μετράει την ταχύτητα του αέρα και δείξαμε πώς αυτό λειτουργεί ενώ δοκιμάσαμε να περιστρέψουμε με διαφορετική ταχύτητα κάθε φορά ένα αυτοσχέδιο δικό μας ανεμόμετρο.
Τέλος, μιλήσαμε για την κατεύθυνση που έχει ο αέρας και ότι αυτή προσδιορίζεται από τα σημεία του ορίζοντα. Όταν μάθαμε για την πυξίδα σε προηγούμενη ενότητα μιλήσαμε ήδη για τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, οπότε τα παιδιά ήταν εξοικειωμένα. Παίξαμε, λοιπόν, ένα παιγνίδι όπου τέσσερα παιδιά ήταν τα σημεία του ορίζοντα και στην μέση βρισκόταν ένα δάσος με δέντρα (τα υπόλοιπα παιδιά με τα χέρια σηκωμένα ψηλά). Όταν έλεγα “ να φυσήξει δυνατά ένας ανατολικός άνεμος” το παιδί-ανατολή φυσούσε ένω τα παιδιά- δέντρα έπρεπε να κατευθύνουν τα χέρια τους- κλαδιά στη σωστή φορά. Αφού παίξαμε το παιγνίδι φτιάξαμε και ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
(νήπια) (προνήπια)
Keep walking;)