Ξεκινήσαμε την διερεύνησή μας στα μέσα μεταφοράς με εκείνο που μας είναι πιο οικείο από όλα: το ποδήλατο.
Αφού είδαμε φωτογραφίες με τα ποδήλατά μας, επικεντρωθήκαμε στους κανόνες ασφαλούς οδήγησής τους. Τα παιδιά γνώριζαν αρκετούς από τους κανόνες, τους οποίους οπτικοποίησα σε κάρτες.
Μετά τη συζήτησή μας τα νήπια έπρεπε να δουλέψουν ατομικά για να “στήσουν” μία αφίσα για τους κανόνες αυτούς. Στον πίνακα αναφοράς μας υπήρχαν οι παραπάνω κάρτες κρεμασμένες. Σε κάθε νήπιο έδωσα και έναν κανόνα και του ζήτησα να τον αποδώσει με ζωγραφική αφού πρώτα έβρισκε από τον πίνακα αναφοράς ποιος ήταν.
Ταυτόχρονα, η ομάδα των προνηπίων χωρισμένη σε δύο ομάδες, έπαιξε με τις ίδιες κάρτες ένα παιχνίδι memory.
Νικήτρια ήταν ομάδα που κέρδιζε τις περισσότερες κάρτες.
Μπορείτε ακόμα να κάνετε την παρακάτω εργασία ή αυτό που έκανα εγώ να την πλαστικοποιήσετε και να την βάλετε στη γωνιά της γλώσσας με μαρκαδόρους για να την κάνουν όσα παιδιά θέλουν και όποτε θέλουν ατομικά ή σε ζευγάρια (συμπληρώνουν εναλλάξ).
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε, το e-book του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων με τίτλο “ Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” ή να το ακούσετε εδώ αλλά και να μάθετε ένα σχετικό με το κείμενο τραγούδι. Ευχαριστούμε την μαμά Χριστιάνα για την πρόταση;).
Εμείς φτιάξαμε ένα διασκεδαστικό ποδήλατο ακροβάτη ακολουθώντας τις οδηγίες του παρακάτω βίντεο βήμα προς βήμα.
Το πατρόν θα βρείτε εδώ.
Σας φιλώ παίδες, Keep walking
Αφού είδαμε φωτογραφίες με τα ποδήλατά μας, επικεντρωθήκαμε στους κανόνες ασφαλούς οδήγησής τους. Τα παιδιά γνώριζαν αρκετούς από τους κανόνες, τους οποίους οπτικοποίησα σε κάρτες.
Μετά τη συζήτησή μας τα νήπια έπρεπε να δουλέψουν ατομικά για να “στήσουν” μία αφίσα για τους κανόνες αυτούς. Στον πίνακα αναφοράς μας υπήρχαν οι παραπάνω κάρτες κρεμασμένες. Σε κάθε νήπιο έδωσα και έναν κανόνα και του ζήτησα να τον αποδώσει με ζωγραφική αφού πρώτα έβρισκε από τον πίνακα αναφοράς ποιος ήταν.
Ταυτόχρονα, η ομάδα των προνηπίων χωρισμένη σε δύο ομάδες, έπαιξε με τις ίδιες κάρτες ένα παιχνίδι memory.
Νικήτρια ήταν ομάδα που κέρδιζε τις περισσότερες κάρτες.
Μπορείτε ακόμα να κάνετε την παρακάτω εργασία ή αυτό που έκανα εγώ να την πλαστικοποιήσετε και να την βάλετε στη γωνιά της γλώσσας με μαρκαδόρους για να την κάνουν όσα παιδιά θέλουν και όποτε θέλουν ατομικά ή σε ζευγάρια (συμπληρώνουν εναλλάξ).
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε, το e-book του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων με τίτλο “ Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” ή να το ακούσετε εδώ αλλά και να μάθετε ένα σχετικό με το κείμενο τραγούδι. Ευχαριστούμε την μαμά Χριστιάνα για την πρόταση;).
Εμείς φτιάξαμε ένα διασκεδαστικό ποδήλατο ακροβάτη ακολουθώντας τις οδηγίες του παρακάτω βίντεο βήμα προς βήμα.
Το πατρόν θα βρείτε εδώ.
Σας φιλώ παίδες, Keep walking