Έχουμε άγνωστες λέξεις στον τίτλο; Μία παρουσίαση που ετοίμασα σχετική με την κόκκινη φυλή, θα σας λύσει όλες τις απορίες;).
Την παρουσίαση αυτή θα την χρησιμοποιήσουμε κατα τη διάρκεια της εβδομάδας ως αφόρμηση για την ενότητα της κάθε ημέρας γι’ αυτό και τα παιδιά θα την δουν σταδιακά.
Σήμερα, επικεντρωθήκαμε περισσότερο στο ντύσιμο των Ινδιάνων και τα διάφορα αξεσουάρ που χρησιμοποιούν. όμως πριν γίνει αυτό έπρεπε να ξαναβαφτιστούμε. Ετοιμάσαμε, λοιπόν, κορδέλες με φτερά και χάντρες για τα μαλλιά μας, που πάνω έγραφαν το ινδιάνικο όνομά μας. Κάθε πρωί που θα ερχόμαστε στη “φυλή” μας, θα φοράμε την κορδέλα μας και θα γινόμαστε Ινδιάνοι;).
Ανάμεσα σε όλα τα άλλα μάθαμε για τα παρφλές (δερμάτινα τσαντάκια για τη μεταφορά κρέατος) και μάλιστα τα κορίτσια έφτιαξαν και τα δικά τους.
Ετοίμασα έναν πίνακα αναφοράς με τα παραπάνω χρώματα, τα οποία χρησιμοποιούσαν οι Ινδιάνοι και τα παιδιά έπρεπε να χρωματίσουν το παρφλές τους χρησιμοποιώντας τον πίνακα αναφοράς. Μετά έκοψαν περιμετρικά στο οβάλ σχήμα και το διπλώσαμε σαν πακέτο.
Στα προνήπια αφήστε να επιλέξουν εκείνα τα χρώματα που θέλουν βάφοντας τα κυκλάκια στο φυλλάδιό τους.
(νήπια) (προνήπια)
Με τον ίδιο τρόπο τα αγόρια χρωμάτισαν και έκοψαν μια ασπίδα.
(προνήπια) (νήπια)
Σημειώσεις: Οι χάντρες στα παρφλές είναι από ψημένη αλατοζύμη. Τις ασπίδες τις εκτυπώσαμε σε Α3 και όταν τελείωσαν τα παιδιά επισυνάψαμε από πίσω ένα μακρόστενο κομμάτι χαρτόνι κατα μήκος, για να περνάνε οι πολεμιστές από μέσα το μπράτσο τους;). Τέλος, προτείνω αν κάνετε η δραστηριότητα να χρησιμοποιήσετε λαδοπαστέλ ή κηρομπογιές γιατί θα δώσουν ένα πιο καθαρό αποτέλεσμα.
Αυτά για σήμερα, σας φιλώ! Keep walking xxx