Σήμερα, μιλήσαμε για το ρολόι, το χρόνο και φυσικά την ώρα.
Επικεντρώθηκα κυρίως στις ώρες χωρίς τα τέταρτα και τα μισάωρα για αρχή. Αυτά θα αποτελέσουν έναν άλλο στόχο λίγο αργότερα.
Έτσι αφού ήρθαμε σε επαφή με το ρολόι, και το χρόνο παίξαμε το ακόλουθο παιχνίδι,
Ετοίμασα έναν πίνακα διπλής εισόδου με τις μέρες και τις ώρες των αγωνισμάτων. Τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν το άθλημα που θέλουν να παρακολουθήσουν, να βρουν στον πίνακα πότε αυτό διεξάγεται και τί ώρα και να πάνε στο ταμείο (σ’ εμένα) για να αγοράσουν το εισιτήριό τους. Τα προτρέπω να ζητήσουν το εισιτήριο χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που πήραν από τον πίνακα.
Μπορείτε να στήσετε τα αθλήματα όπως εσείς θέλετε. Π.χ να βάλετε την ίδια ώρα δύο αθλήματα και δείχνοντάς τους το ρολόι να τους ζητήσετε να σας πουν ποιά αθλήματα διεξάγονται την ώρα που δείχνει το τελευταίο, ή να τους ρωτήσετε για τα αθλήματα που γίνονται την Τετάρτη και με ποιά χρονική σειρά, ή ποιά αθλήματα γίνονται πριν το μεσημέρι της Πέμπτης και ποιά μετά κτλ.
Αυτή είναι μία δραστηριότητα που μπορεί να εκπληρώσει ταυτόχρονα πολλούς στόχους.
Keep walking xxx