Σήμερα μιλήσαμε για τα έντομα δίνοντας έμφαση στην ανατομία και τη διατροφή τους. Το θέμα των εντόμων είναι πολύ μεγάλο, ενδιαφέρον και μπορεί άνετα να διαρκέσει και μήνα, ίσως και παραπάνω εαν επεκταθείτε και σε άλλους τομείς. Εμείς το προσεγγίζουμε στα πλαίσια των χαρακτηριστικών της Άνοιξης – και μόνο.
Βρήκα μια εικόνα μύγας στο διαδίκτυο την οποία πλαστικοποίησα και έκοψα στα μέρη που ανατομικά αποτελούν ένα έντομο, την ένωσα με διπλόκαρφα και…
Άλλο εποπτικό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι:
Ακόμη, συνθέσαμε την “πολυκατοικία των εντόμων” (αναγνωστική δραστηριότητα).
Είχαμε ένα κατάλογο με τις εικόνες των εντόμων και τίς ονομασίες τους και τα παιδιά καλούνταν να κολλήσουν σε κάθε “όροφο” το έντομο που επέλεγαν, να βρουν, με αναφορά τον πίνακα, την ονομασία του και να την κολλήσουν στο “κουδούνι” της πόρτας του (δηλ., δίπλα από την εικόνα;)
Τέλος, φτιάξαμε όλοι μαζί την Εντομούπολη. Για να φαίνονται τα έντομά μας οτι πετάνε τα κολλήσαμε όχι απευθείας στο χαρτόνι αλλά πάνω σε μικρούς κυλίνδρους που είχα φτιάξει από κάνσον λωρίδες. Έτσι φτιάξαμε ένα 3-D κολάζ που τα παιδιά μου λάτρεψαν και στόλισε υπέροχα την τάξη μας.
Βρήκα μια εικόνα μύγας στο διαδίκτυο την οποία πλαστικοποίησα και έκοψα στα μέρη που ανατομικά αποτελούν ένα έντομο, την ένωσα με διπλόκαρφα και…
Άλλο εποπτικό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι:
Ακόμη, συνθέσαμε την “πολυκατοικία των εντόμων” (αναγνωστική δραστηριότητα).
Είχαμε ένα κατάλογο με τις εικόνες των εντόμων και τίς ονομασίες τους και τα παιδιά καλούνταν να κολλήσουν σε κάθε “όροφο” το έντομο που επέλεγαν, να βρουν, με αναφορά τον πίνακα, την ονομασία του και να την κολλήσουν στο “κουδούνι” της πόρτας του (δηλ., δίπλα από την εικόνα;)
Τέλος, φτιάξαμε όλοι μαζί την Εντομούπολη. Για να φαίνονται τα έντομά μας οτι πετάνε τα κολλήσαμε όχι απευθείας στο χαρτόνι αλλά πάνω σε μικρούς κυλίνδρους που είχα φτιάξει από κάνσον λωρίδες. Έτσι φτιάξαμε ένα 3-D κολάζ που τα παιδιά μου λάτρεψαν και στόλισε υπέροχα την τάξη μας.
Καλή εβδομάδα να έχετε και Keep walking xxx.