Δώστε στα παιδιά να κόψουν ένα κεφάλι και προσθέτοντας τα χαρακτηριστικά του με μαρκαδόρους να φτιάξουν το πρόσωπό τους. Για μας αυτή είναι η πρώτη δοκιμή με το ψαλίδι και είναι ευκαιρία να δώ ποιά παιδιά είναι εξοικειωμένα με το κόψιμο και ποιά χρειάζονται εξάσκηση. Ακόμα μου δίνει τη δυνότητα να καταλάβω εάν ξέρουν σε ποιό σημείο του προσώπου πρέπει να βάλουμε τί.
Μόλις ολοκληρώσουν το πρόσωπό τους καθόμαστε στον κύκλο και ζητάμε από τα παιδιά να αποδώσουν ένα θετικό χαρακτηριστικό σε κάθε παιδί. Πολλές φορές τα παιδιά περιγράφουν το χαρακτηριστικό π.χ “μπορεί να σηκώσει πολλά τουβλάκια μαζί”-----> άρα τί είναι; Δυνατός!
Να ο δικός μας πίνακας των θετικών χαρακτηριστικών.
Τους αρέσει πολύ να ακούνε θετικά πράγματα για τον εαυτό τους και μάλιστα από όλα τα παιδιά της τάξης. Δοκιμάστε το!
Τις καλημέρες μου και Keep walking:)