Αν το ακούσετε ολόκληρο θα παρατηρήσετε οτι στα σημεία 2:14, 3:16 και 5:06 η μουσική αλλάζει. Εγώ ακούγοντάς το, φαντάστηκα το ταξίδι των χαρταετών μέσα από διαφορετικές καιρικές συνθήκες και συναισθήματα. Έτσι έστησα μια δραστηριότητα όπου τα παιδιά ακούνε αρχικά ολόκληρη τη μουσική και εκφράζουν αυτό που αισθάνονται κάθε φορά όταν αυτή αλλάζει. Για να τους βοηθήσω, τους ζήτησα να φανταστούν οτι είναι χαρταετοί και οτι ταξιδεύουν σε διαφορετικούς κάθε φορά ουρανούς.
Ετοίμασα, μάλιστα, τέσσερις εικόνες που τους αναπαριστούν.
Έτσι κάναμε τις εξής αντιστοιχίσεις:
1) 0:00 ως 2:14 = έρωτας/αγάπη
2) 2:14 ως 3:16 = λύπη
3) 3:16 ως 5:06 = χαρά
4) 5:06 ως 6:50= φόβος
Μετά, χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και φτιάξαμε τους δικούς μας ουρανούς για τους χαρταετούς τους Θεοδωράκη. Έπειτα κολλήσαμε τους ουρανούς κατα μήκος μιας κορδέλας, κάναμε σχισμές και δώσαμε μια μικρή παράσταση ακούγοντας τη μουσική.
Τέλος, φτιάξαμε και ατομικούς χαρταετούς και τους δώσαμε όλους στον Κο Μίκη να τους κρατάει!
Keep walking xxx