Δύο πολύ ωραίες δραστηριότητες για να εισάγετε τα παιδιά στην έννοια της πρόσθεσης.
Η δεύτερη δραστηριότητα έχει φυσικά και στοιχεία ανάγνωσης μια και τα παιδιά θα πρέπει να “διαβάσουν” τη λίστα με τα ψώνια. Εαν δώσουμε έμφαση στο ότι αυτό γίνεται από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά, τότε επιτυγχάνουμε και άλλον ένα στόχο. Παρατηρήστε ακόμα οτι η πρώτη δραστηριότητα έχει σαν μονάδες τα ίδια τα παιδιά ενώ στη δεύτερη μονάδες γίνονται αντικείμενα που είναι έξω από τον εαυτό τους.
Εμείς σήμερα παίξαμε το δεύτερο παιχνίδι και μαζί με την έννοια της πρόσθεσης εισάγαμε και το σχετικό σύμβολο (+). Αντί για τη σακούλα του μανάβη χρησιμοποιήσαμε ένα στεφάνι έτσι ώστε τα παιδιά να αντιληφθούν οτι όταν προσθέτω πράγματα αυτά σχηματίζουν όλα μαζί μια ομάδα. Γίνονται ένα σύνολο.
Keep walking;) xxx
Η δεύτερη δραστηριότητα έχει φυσικά και στοιχεία ανάγνωσης μια και τα παιδιά θα πρέπει να “διαβάσουν” τη λίστα με τα ψώνια. Εαν δώσουμε έμφαση στο ότι αυτό γίνεται από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά, τότε επιτυγχάνουμε και άλλον ένα στόχο. Παρατηρήστε ακόμα οτι η πρώτη δραστηριότητα έχει σαν μονάδες τα ίδια τα παιδιά ενώ στη δεύτερη μονάδες γίνονται αντικείμενα που είναι έξω από τον εαυτό τους.
Εμείς σήμερα παίξαμε το δεύτερο παιχνίδι και μαζί με την έννοια της πρόσθεσης εισάγαμε και το σχετικό σύμβολο (+). Αντί για τη σακούλα του μανάβη χρησιμοποιήσαμε ένα στεφάνι έτσι ώστε τα παιδιά να αντιληφθούν οτι όταν προσθέτω πράγματα αυτά σχηματίζουν όλα μαζί μια ομάδα. Γίνονται ένα σύνολο.
Keep walking;) xxx