Ξεκινώντας την ενότητα της εποχής του χειμώνα μιλήσαμε αρχικά για τους χειμωνιάτικους μήνες και ανάμεσα στα άλλα φτιάξαμε και κολάζ με τα ονόματά τους.
Ευτυχώς ο καιρός αυτή την εβδομάδα ήταν δεόντως χειμωνιάτικος και έτσι
μας βοήθησε στις παρατηρήσεις μας αλλά και στα παιχνίδια που παίξαμε. Ένα από αυτά ήταν και οι ομοικαταληξίες με την λέξη “κρύο”. Αρχικά ξεχωρίσαμε τις λέξεις που κάνουν ρίμα και μετά προσπαθήσαμε να φτιάξουμε σοβαρές αλλά και αστείες προτάσεις με αυτές προσθέτοντας και όποιες άλλες λέξεις βρίσκαμε στην πορεία;)
Δεν αφήσαμε παραπονεμένο και το γράμμα Κ.
Φυσικά, το χιόνι (αν και εμείς δεν το έχουμε ποτέ) είναι κάτι που στο μυαλό των παιδιών είναι συνυφασμένο με την εποχή του χειμώνα. Έτσι, αφού συζητήσαμε για τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνεται ένα χιονάνθρωπος ζήτησα από τα παιδιά να παρατηρήσουν τους παρακάτω πίνακες και να μου πουν πως φαντάζονται οτι θα ήταν ένας χιονάνθρωπός εάν ζούσε σε καθένα από αυτούς τους πίνακες. Τα προνήπια είχαν στη διάθεσή τους διάφορα σχήματα και σύμφωνα με τον πίνακά τους συνέθεταν τον χιονάνθρωπό, τα δε νήπια τον έφτιαχναν κόβοντας τα ίδια τα σχήματα από γλασέ.
Με αφορμή τα παραπάνω ακούσαμε και μάθαμε την Χιονένια και την Συννεφένια αλλά και το Φέρτε χιόνι, χιόνι αφράτο. Με αυτά, κάναμε παιχνίδια ρυθμού (γρήγορο –αργό) χτυπώντας τα χέρια μας, τα πόδια μας αλλά χρησιμοποιώντας και τα μουσικά μας όργανα.
Καλό Σ/Κ σε όλους, Keep walking xxx