Φαντάζομαι οτι είναι εμφανές το οτι δεν προλαβαίνω να γράψω μια ρημάδα ανάρτηση, όμως σήμερα είναι Κυριακή και είπα να το παλέψω μια και την άλλη εβδομάδα δεν ξέρω τι θα προκύψει;)
Λοιπόν, το πρόγραμμα της προηγούμενης εβδομάδας περιελάμβανε κυρίως πρόβες, πρόβες και πάλι πρόβες. Τις ξεκινάω νωρίς, για να βγουν από την μέση μπας και καταφέρουμε και καταλάβουμε και λίγο το πνεύμα των Χριστουγέννων με τα παιδιά τις επόμενες μέρες. Νομίζω, ομως, οτι του χρόνου, αν βρίσκομαι ακόμα στη θέση μου, θα οργανώσω κάτι σαν και αυτό που θα κάνει φέτος το Πυθαγόρειο –καλημέρα Μαριώ μ! –αλλά που έκαναν πέρυσι και κάποιες άλλες συνάδελφοι.
Μέσα σε όλο το χαμό των προβώνΕ, προλάβαμε να φτιάξουμε ένα ημερολογιάκι, τo γνωστό advent calendar, για να μετρήσουμε τις ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα. Είναι ένα Χριστουγεννιάτικο δεντράκι κάρτα από το οποίο κρέμονται χάρτινοι κρίκοι. Οι οδηγίες χρήσης είναι στο ποιηματάκι που έφτιαξα γι’ αυτό το σκοπό;)
Όταν βγουν όλα τα κρικάκια, την ημέρα των Χριστουγέννων δηλαδή, τα παιδιά γράφουν μια ευχή ή ένα μήνυμα για τον Άγιο Βασίλη (το σκέφτηκα έτσι μια και είχαμε παράπονα από τους περισσότερους οτι ποτέ δεν έχουν πετύχει τον Άγιο Βασίλη στο σπίτι τους για να του μιλήσουν) και το κρεμάνε στο δέντρο τους. Εκείνος, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς που θα τους φέρει τα δώρα, θα διαβάσει το μήνυμά τους!
Εδώ το εργαστήρι μας εν δράσει.
Και τα αποτελέσματα,
Στη δραστηριότητα αυτή αφού έκανα τη σχισμή με το κοπίδι πέρασα το πρώτο κρικάκι εγώ και μετά τα παιδιά συνέχισαν. Μερικά δυσκολεύτηκαν να καταλάβουν πως κολλάμε τις δύο άκρες ώστε να σχηματιστεί ο κύκλος. Κολλούσαν τη μία άκρη ΜΕ την άλλη και όχι ΠΑΝΩ στην άλλη με αποτέλεσμα να μοιάζει με δάκρυ ο κρίκος;) Με λίγη εξάσκηση, όμως, τα καταφέραμε. Άλλωστε, η εξάσκηση στη λογική σκέψη ήταν και ο κύριος στόχος μου γι’ αυτή τη δραστηριότητα. Εαν βάλετε κάποιον άλλον στόχο (πχ διάταξη μοτίβου) τότε δεν θα χρειαστεί να εμείνετε τόσο στον πως φτιάχνονται οι κρίκοι αρκεί να βάλετε ένα μοτίβο πιο δύσκολο από το δικό μου (για παράδειγμα 1 πράσινο 2 κοκκινα 1 άσπρο) για τα νήπια τουλάχιστον.
Φτιάξαμε, όμως, και κηροπήγια γύψινα τα οποία βάψαμε με ασημένια τέμπερα και πασπαλίσαμε με γκλίτερ στο αγαπημένο χρώμα του καθένα.
Τέλος, κάναμε και μια εξάσκηση στο γράμμα Χ, χ
(νήπια) (προνήπια)
Καλή εβδομάδα εύχομαι συνάδελφοι. Keep walking xxx