Το σημερινό μας μάθημα ήταν αφιερωμένο στον αγώνα των Ελλήνων στη θάλασσα. Παρακολουθήσαμε την πιο κάτω παρουσίαση
Τις σημειώσαμε στο χάρτη βρίσκοντας που είναι το κάθε μέρος
και συζητήσαμε για τρόπο με τον οποίο τα πυρπολικά κατέστρεφαν τα τούρκικα πλοία.
Μετά φτιάξαμε μια άγκυρα, όπου κάθε κρίκος της αλυσίδα της ήταν και ένα όνομα καπετάνιου του Αγώνα.
Τα νήπια έπρεπε να συμπληρώσουν τα γράμματα που έλειπαν στα ονόματα και ύστερα να τα βάλουν σε σειρά (από πάνω προς τα κάτω) σύμφωνα με τη σειρά του πίνακα. Εγώ απλά έπερνα τα ονόματα με τη σειρά που τα είχαν βάλει τα παιδιά και με το συρραπτικό έφτιαχνα την αλυσίδα της άγκυράς τους.
Τα προνήπια έπρεπε απλά να κόψουν τα ονόματα και να τα βάλουν στη σωστή σειρά (εκείνη του πίνακα).
Ορίστε οι άγκυρές μας τελειωμένες.
Αρχικά δεν κολλάμε μόνο το “λαιμό” της άγκυρας. Περνάμε πρώτα μέσα την αλυσίδα και μετά τον στερεώνουμε με συρραπτικό ή κόλλα.
Keep walking xxx
Η επανάσταση στα νησιά του Αιγαίου
και μάθαμε για τους σημαντικότερους ναύαρχους και τις σπουδαιότερες ναυμαχίες της Επανάστασης.View more presentations or Upload your own.
Τις σημειώσαμε στο χάρτη βρίσκοντας που είναι το κάθε μέρος
και συζητήσαμε για τρόπο με τον οποίο τα πυρπολικά κατέστρεφαν τα τούρκικα πλοία.
Μετά φτιάξαμε μια άγκυρα, όπου κάθε κρίκος της αλυσίδα της ήταν και ένα όνομα καπετάνιου του Αγώνα.
Τα νήπια έπρεπε να συμπληρώσουν τα γράμματα που έλειπαν στα ονόματα και ύστερα να τα βάλουν σε σειρά (από πάνω προς τα κάτω) σύμφωνα με τη σειρά του πίνακα. Εγώ απλά έπερνα τα ονόματα με τη σειρά που τα είχαν βάλει τα παιδιά και με το συρραπτικό έφτιαχνα την αλυσίδα της άγκυράς τους.
Τα προνήπια έπρεπε απλά να κόψουν τα ονόματα και να τα βάλουν στη σωστή σειρά (εκείνη του πίνακα).
Ορίστε οι άγκυρές μας τελειωμένες.
Αρχικά δεν κολλάμε μόνο το “λαιμό” της άγκυρας. Περνάμε πρώτα μέσα την αλυσίδα και μετά τον στερεώνουμε με συρραπτικό ή κόλλα.
Keep walking xxx