Για να μάθουν τα παιδιά τα αντικείμενα που έχουμε σε ένα “σακίδιο σεισμού” μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα πραγματικό σακίδιο με τα αντικείμενα που πρέπει να έχει μέσα. Αφού τα κατονομάσουμε διαλέγουμε ένα παιδί που θα είναι ο “ελεγκτής” του σακιδίου. Κάθε φορά κάποιο από τα παιδιά θα αφαιρεί ένα από τα αντικείμενα του σακιδίου και το παιδί – “ελεγκτής” καλείται να θυμηθεί τί λείπει. Για να γίνει πιο εύκολο μπορούμε να βάλουμε 2 ελεγκτές.
Κάποια άλλη στιγμή του προγράμματος δίνουμε στα παιδιά την παρακάτω εργασία:
χαρτονάκι Α4 για τα αγόρια για τα κορίτσια
…και στην πράξη,
…ουπς! ΣΕΙΣΜΟΟΟΟΟΟΟΣ! (για να μην ξεχνιόμαστε:)
…και η ζωή συνεχίζεται.
Keep walking με χαμόγελο και σήμερα (για να “σπάει” η γρουσουζιά;) xxx.
Καλά ε;;;;Η φα-ντα-στι-κη δουλειά!!!!!!!!!Πολύ ωραία προσέγγιση, χρήσιμη για τη Δυτική Ελλά, αλλά και γενικώς. Αυτό το ποστ και τα προηγούμενα περι σεισμού είναι για διδασκαλία στη σχολή να ξέρεις. Είναι ολοκληρωμένο και όχι τσακα-τσακα να τελειώνουμε, δε φαίνεται πιεσμένο, είναι , τί να σου πω,πολύ πολύ καλό!!!!!!!!!Ευχαριστούμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ πολύ για το feedback xartaete μου:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ πρώτη φορά το δουλεύω φέτος και διαπιστώνω πως μπορεί να γίνει εξαιρετικό project. Χάρηκα που σου αρέσει;)