Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Αέρας: ένταση, κατευθύνσεις και ανεμόμετρο

Σήμερα, προσεγγίσαμε τις διαβαθμίσεις της έντασης του αέρα (μποφόρ) και παρατηρήσαμε τις παρακάτω εικόνες αλλά και τα δύο βιντεάκια.

 
sfghg


Μετά μάθαμε για το ανεμόμετρο που μετράει την ταχύτητα του αέρα και δείξαμε πώς αυτό λειτουργεί ενώ δοκιμάσαμε να περιστρέψουμε με διαφορετική ταχύτητα κάθε φορά ένα αυτοσχέδιο δικό μας ανεμόμετρο.
IMG_0798
Τέλος, μιλήσαμε για την κατεύθυνση που έχει ο αέρας και ότι αυτή προσδιορίζεται από τα σημεία του ορίζοντα. Όταν μάθαμε για την πυξίδα σε προηγούμενη ενότητα μιλήσαμε ήδη για τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, οπότε τα παιδιά ήταν εξοικειωμένα. Παίξαμε, λοιπόν, ένα παιγνίδι όπου τέσσερα παιδιά ήταν τα σημεία του ορίζοντα και στην μέση βρισκόταν ένα δάσος με δέντρα (τα υπόλοιπα παιδιά με τα χέρια σηκωμένα ψηλά). Όταν έλεγα “ να φυσήξει δυνατά ένας ανατολικός άνεμος” το παιδί-ανατολή φυσούσε ένω τα παιδιά- δέντρα έπρεπε να κατευθύνουν τα χέρια τους- κλαδιά στη σωστή φορά. Αφού παίξαμε το παιγνίδι φτιάξαμε και ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
άνεμος ξηκξη εεςρτγ


                  (νήπια)                                              (προνήπια)
           IMG_0801     IMG_0807
IMG_0811



Keep walking;)