Αρχικά αναλύουμε με τα παιδιά το ποίημα. Τι μας περιγράφει ο ποιητής; Αν κλεισουμε τα μάτια μας και το ακούσουμε τί εικόνες θα “δούμε” με το μυαλό μας; Μπορούν μήπως να θυμηθούν όλους τους μασκαράδες που αναφέρονται στο ποίημα;
Εαν έχετε δουλέψει με ποιήματα από την αρχή της χρονιάς (όχι οτι τώρα είναι αργά για να ξεκινήσετε) τα παιδιά θα έχουν ήδη εκπαιδευτεί στο να βρίσκουν τις ομοιοκατάληκτες λέξεις. Αυτή είναι συνήθως και η δεύτερη άσκηση την οποία κάνω με τα ποιήματα και τους αρέσει και πολύ.
Τώρα με το συγκεκριμένο ποίημα μπορείτε να “παίξετε” με τα υποκοριστικά και τα μεγεθυντικά των λέξεων: μύτη- μυτάρα-μυτούλα, αυτί- αυτάρα-αυτάκι. Παρατηρήστε τις καταλήξεις και φτιάξτε έναν πίνακα και με άλλες λέξεις που βρίσκουν τα παιδιά.
Αυτά για σήμερα. Και όπως πάντα Keep walking xxx :)
off white
ΑπάντησηΔιαγραφήgolden goose
golden goose outlet
off white hoodie
off white outlet