Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Πασχαλινή κάρτα: κουνελάκι

                                                Image5

                 Παρακάτω σας δείχνω την κάρτα που θα φτιάξουμε φέτος.

        P4040521 P4040522  σάρωση0064 
          για τα αγόρια…                         για τα κορίτσια…

                                              P4040523
          και μια πιο απλή βασισμένη στην ίδια λογική (τη λογική του καρότου:)


“καραμελένια καρότα”

             Αυτά και για σήμερα. Πολλά φιλιά και Keep walking xxx.

12 σχόλια:

  1. Μυρτώ καλημέρα!! Καταπληκτικό το λαγουδάκι σου!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!! Είσαι πολύ καλή και έχεις καταπληκτικές ιδέες και πρωτότυπες! Σκέψου κάποια στιγμή μήπως γράψεις κάποιο βιβλιαράκι κατασκευών! Κυκλοφορούν τόσα πολλά και λίγα μόνο έχουν καλές ιδέες! Πάντως προσωπικά σε ευχαριστώ θερμά που τα μοιράζεσαι μαζί μας :))))))) Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου.
    Πάντα στις κατασκευές σκέφτομαι τί μπορεί να αρέσει στα παιδιά. Καμιά φορά κάνουμε τόσο δύσκολες κατασκευές που τα παιδιά δεν τις ευχαριστιούνται, ενώ με κάτι απλό αλλά που κρύβει παιδικότητα ενθουσιάζονται περισσότερο. Τα πάντα είναι θέμα τάξης και παιδιών αλλά ο κανόνας είναι ένας (από την μικρή μου εμπειρία): Θα πρέπει να έχει πλάκα:)
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ πρακτικη ευχαριστη και εξυπνη καρτουλα που θα γλυκανει και εμας (γιατι ειναι ξεκουραστη) αλλα και τα μικρα ζουζουνια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες οι κατασκευές σου!!!!!Εγώ είμαι εντελώς άπειρη (είναι η 1η χρονια που δουλεύω ως νηπιαγωγος) και ό,τι μα οοοοτι έχω δεί μέχρι στιγμής απο τις κατασκευές σου ειναι πολύ εύκολο και πολύ όμορφο! Μου έχεις δώσει απίστευτες ιδέες. Μπράβο και πάλι και ευχαριστώ για την βοήθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο πολύ χαίρομαι μ' αυτό που μου λες δεν φαντάζεσαι!Καλή συνέχεια σου εύχομαι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έψαχνα πασχαλινές κατασκευές και έπεσα πάνω στον λαγό με το καρότο. Ξετρελάθηκα!!!!!!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!!!!!! Όσο για το βίντεο που ετοίμασες εξαιρετικό!!!!!! Η ιδέα σου με τα καραμελάκια SUPER!!!! Τι μπορώ να κάνω όμως για να μου βγει οικονομικό; Βλέπεις ότι σχεδόν όλα τα υλικά για τα μαθητάκια μου αγοράζονται από μένα. Φτωχό το Δημοτικό που δουλεύω -αν και βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας- και οι γονείς μου αδυνατούν. Αν βάλω μόνο γκοφρέ, δεν θα τα ενθουσιάσει, έτσι δεν είναι; Συγνώμη αν σε κούρασα, ΛΕΤΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λέττα! Λοιπόν καταρχήν δεν ξέρω τι υλικά έχεις στην διάθεσή σου για να σου απαντήσω. Και τι εννοείς "να βάλω μόνο γκοφρέ" Για πιο κομμάτι της κάρτας μιλάς; Αν εννοείς το περιεχόμενο του καρότου εγώ με μπαλάκια γκοφρέ το έκανα πάντως;) Μετά είναι και τα smarties. Πες στα παιδιά σου να σου φέρουν από ένα κουτάκι (γύρω στα 50 λεπτά κάνει) smarties βάλτε μέσα πορτοκαλί κουφετάκια και τα άλλα φάτε τα! Πες τους να σου φέρουν και οτι χαρτιά περιτυλίγματος έχουν στο σπίτι ή ρετάλια υφάσματος, κορδέλες, κουμπια και αυτοσχεδιάστε. Δεν χρειάζεται να είναι όλες ίδιες. Δείξε στα παιδιά μία δική σου, και ας φτιάξει ο καθένας την δική του με τα υλικά που θα έχει φέρει από το σπίτι.
      Το θέμα είναι να διασκεδάσετε;)

      Διαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σου. Το 'ξερα ότι θα με ξεμπλοκάρεις... Επειδή σκέφτομαι να την φτιάξω για δωράκι θα χρησιμοποιήσω ό,τι έχω στο σπίτι μου Όσο για τα καραμελάκια smarties, είνα μια πολύ καλή ιδέα. Θα περιμένω κι άλλες ιδέες για εύκολες λαμπαδίτσες. Συγχαρητήρια για όσα κάνεις! Μοναδικά-Καταπληκτικά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή