Συνήθως όταν μιλάμε με τα παιδιά για την ακοή κάνουμε δραστηριότητες διάκρισης ήχων, έντασης κτλ. Εμείς σήμερα κινηθήκαμε πιο ελεύθερα ενώ είπαμε να κάνουμε και μια βόλτα από τις γειτονιές της τέχνης.
Έδωσα, λοιπόν, από ένα χαρτί που ήταν χωρισμένο σε δύο στήλες στο κάθε παιδί πήραμε και τις μπογιές μας και καθίσαμε στην αυλή. Τους ζήτησα να ακούσουν και να ζωγραφίσουν τρείς ήχους κοντινούς και τρείς μακρινούς. Στη συνέχεια, πήγαμε στην παρεούλα και ο καθένας μας έδειξε τί είχε ζωγραφίσει.
Είδαμε οτι μία ζωγραφιά μπορεί να έχει ήχο!
Με αυτό σαν αφορμή έδειξα στα παιδιά πίνακες τους οποίους αφού περιγράψαμε τους ζήτησα να τους κατατάξουν σε δύο κατηγορίες: στους φασαριόζικους και στους πιο ήσυχους.
Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι της Εθνικής Βρετανικής Πινακοθήκης όπου διαλέγεις έναν πίνακα και αφού τον παρατηρήσεις επιλέγεις τους πιθανούς ήχους που του ταιριάζουν. Στη συνέχεια ακούς το αποτελεσμα των επιλογών σου.
Καλή συνέχεια, Keep walking;)
Έδωσα, λοιπόν, από ένα χαρτί που ήταν χωρισμένο σε δύο στήλες στο κάθε παιδί πήραμε και τις μπογιές μας και καθίσαμε στην αυλή. Τους ζήτησα να ακούσουν και να ζωγραφίσουν τρείς ήχους κοντινούς και τρείς μακρινούς. Στη συνέχεια, πήγαμε στην παρεούλα και ο καθένας μας έδειξε τί είχε ζωγραφίσει.
Είδαμε οτι μία ζωγραφιά μπορεί να έχει ήχο!
Με αυτό σαν αφορμή έδειξα στα παιδιά πίνακες τους οποίους αφού περιγράψαμε τους ζήτησα να τους κατατάξουν σε δύο κατηγορίες: στους φασαριόζικους και στους πιο ήσυχους.
Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι της Εθνικής Βρετανικής Πινακοθήκης όπου διαλέγεις έναν πίνακα και αφού τον παρατηρήσεις επιλέγεις τους πιθανούς ήχους που του ταιριάζουν. Στη συνέχεια ακούς το αποτελεσμα των επιλογών σου.
Καλή συνέχεια, Keep walking;)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου