Μιλήσαμε με τα παιδιά για την έννοια τη ευχής και δώσαμε έμφαση στις Χριστουγεννιάτικες ευχές που λέμε συνήθως αλλά και γράφουμε μέσα στις κάρτες μας.
Έδειξα στα παιδιά τις καρτέλες, προσπαθήσαμε να βρούμε όμοιες λέξεις (ΚΑΛΑ, ΚΑΛΗ – ΧΡΟΝΟΣ -ΧΡΟΝΙΑ) και επισημάναμε τις διαφορές τους αλλά και λέξεις που ξεκινούν από το ίδιο γράμμα (ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΧΡΟΝΙΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ).
Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι. Είχα φτιάξει λέξεις από τις παραπάνω ευχές. Κάθε φορά σηκώνονταν δύο ομάδες αποτελούμενες από δύο παιδιά οι οποίες είχαν γυρισμένη την πλάτη. Τότε έδειχνα στα υπόλοιπα παιδιά την καρτέλα που θα έδινα στην κάθε ομάδα. Με το “1,2,3 γυρίστε!” έδινα την καρτέλα της κάθε ομάδας και εκείνοι έπρεπε να βρουν από τις σκόρπιες στο πάτωμα λέξεις, εκείνες που σχημάτιζαν την ευχή της καρτέλας τους και να τις βάλουν στη σωστή σειρά. Κέρδιζε η ομάδα που τελείωνε πρώτη.
Τα παιδιά χρησιμοποίησαν τις καρτέλες των ευχών για να γράψουν με κιμωλία εκείνη που τους άρεσε περισσότερο πάνω στα ημερολόγιά τους.
Μια άλλη δραστηριότητα που έχει να κάνει με τις ευχές και είναι γλωσσική (έκφρασης) είναι να φτιάξετε τις “Φωτεινές ευχές”. Το κάθε παιδί κόβει ένα λαμπάκι χαρτονένιο και αφού το διακοσμήσει με χρυσόσκονη μας λέει την δική του ευχή και την γράφουμε επάνω.
Κeep walking παίδες;)
Πολύ όμορφες καρτέλες. Μας φάνηκαν πολύ χρήσιμες και φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!
Χαίρομαι που βοήθησα;)
Διαγραφήyeezy 500
ΑπάντησηΔιαγραφήjordan retro
jordan travis scott
golden goose
hermes outlet