Σήμερα, παιδιά μου θα ξεκινήσουμε μία ενότητα για την καταστροφή του περιβάλλοντος και η οποία θα αφορά τα αίτια και τις συνέπειες. Πρόκειται για μία κατάσταση που ξεκινάει από τον άνθρωπο και φυσικά καταλήγει και σ΄αυτόν, εφόσον η ζωή στον πλανήτη μας είναι μια αλυσίδα.
Για το σκοπό αυτό, και για να κάνω την προσέγγιση πιο ενδιαφέρουσα για τα παιδιά, είπα να χρησιμοποιήσω τα φιλαράκια της Γής, τα οποία θα βρείτε στο http://www.planetpals.com/. Φυσικά, έχουν ελληνοποιηθεί;).
Κάπως έτσι τα παιδιά μου γνώρισαν σήμερα τον Γηούλη, ο οποίος τους είπα οτι ήρθε το Σαββατοκύριακο στο σπίτι μου και με παρακάλεσε να τους μιλήσω για τον κίνδυνο στον οποίο βρίσκεται ο πλανήτης μας, η Γή (πλαστικοποίησα και τον έκοψα. Μπορείτε να τον βάλετε και σε καλαμάκι για να γίνει σαν κούκλα).
“Μα, τί εννοεί βρε παιδιά αυτός ο Γηούλης; Ξέρετε εσείς τίποτα γι’ αυτό το θέμα;”
“Όχι!! (έκπληκτα:)”
“Μου είπε να σας δείξω και αυτές τις εικόνες που ετοίμασε, γιατί έτσι λέει θα καταλαβαίνατε τί εννοούσε. Με παρακάλεσε, όμως, να μην σας τις δείξω όλες μαζί αλλά λίγες κάθε μέρα, για να μην μπερδευτείτε.”
Οπότε, ξεκινάω να τους δείξω την παρουσίαση που έφτιαξα μέχρι και το σημείο που λέει : “Ο άνθρωπος καταστρέφει το περιβάλλον όταν (…)”(Η παρουσίαση είναι ελεγχόμενη. Κάθε φορά που πατάτε με το ποντίκι σας εμφανίζεται και ένα στοιχείο, ώστε να μπορείτε να κάνετε διάλογο με τα παιδιά.
(κλικ στην εικόνα για να τη δείτε)
Σκοπός του σημερινού μαθήματος είναι τα παιδιά να καταννοήσουν οτι η Γή είναι το σπίτι όλων μας. Μετά, λοιπόν, την παρουσίαση του Γηούλη, φτιάχνουμε την παρακάτω κατασκευή.
Αφού ζωγραφίσουν τη Γή και την κόψουν, χαράζετε με κοπίδι πάνω στις διακεκομμένες γραμμές ώστε να σχηματιστεί ένα παράθυρο που ανοίγει. Από πίσω κολλάτε την φώτο του παιδιού.
Κάναμε ακόμα και τις παρακάτω αναγνωστικές εργασίες με την πρόταση “ Η Γή είναι το σπίτι μας”. Φροντίστε πριν γίνει η άσκηση να ξεχωρίσουν τα παιδιά τις λέξεις της αρχικής πρότασης. Αν χρειαστεί βάλτε τες σε κύκλο. Δεν σημαίνει οτι καταλαβαίνουν όλα που τελειώνει μια λέξη και αρχίζει η άλλη.
(νήπια) (προνήπια)
Καλή εβδομάδα και Keep walking xxx
Για το σκοπό αυτό, και για να κάνω την προσέγγιση πιο ενδιαφέρουσα για τα παιδιά, είπα να χρησιμοποιήσω τα φιλαράκια της Γής, τα οποία θα βρείτε στο http://www.planetpals.com/. Φυσικά, έχουν ελληνοποιηθεί;).
Κάπως έτσι τα παιδιά μου γνώρισαν σήμερα τον Γηούλη, ο οποίος τους είπα οτι ήρθε το Σαββατοκύριακο στο σπίτι μου και με παρακάλεσε να τους μιλήσω για τον κίνδυνο στον οποίο βρίσκεται ο πλανήτης μας, η Γή (πλαστικοποίησα και τον έκοψα. Μπορείτε να τον βάλετε και σε καλαμάκι για να γίνει σαν κούκλα).
“Μα, τί εννοεί βρε παιδιά αυτός ο Γηούλης; Ξέρετε εσείς τίποτα γι’ αυτό το θέμα;”
“Όχι!! (έκπληκτα:)”
“Μου είπε να σας δείξω και αυτές τις εικόνες που ετοίμασε, γιατί έτσι λέει θα καταλαβαίνατε τί εννοούσε. Με παρακάλεσε, όμως, να μην σας τις δείξω όλες μαζί αλλά λίγες κάθε μέρα, για να μην μπερδευτείτε.”
Οπότε, ξεκινάω να τους δείξω την παρουσίαση που έφτιαξα μέχρι και το σημείο που λέει : “Ο άνθρωπος καταστρέφει το περιβάλλον όταν (…)”(Η παρουσίαση είναι ελεγχόμενη. Κάθε φορά που πατάτε με το ποντίκι σας εμφανίζεται και ένα στοιχείο, ώστε να μπορείτε να κάνετε διάλογο με τα παιδιά.
(κλικ στην εικόνα για να τη δείτε)
Σκοπός του σημερινού μαθήματος είναι τα παιδιά να καταννοήσουν οτι η Γή είναι το σπίτι όλων μας. Μετά, λοιπόν, την παρουσίαση του Γηούλη, φτιάχνουμε την παρακάτω κατασκευή.
Αφού ζωγραφίσουν τη Γή και την κόψουν, χαράζετε με κοπίδι πάνω στις διακεκομμένες γραμμές ώστε να σχηματιστεί ένα παράθυρο που ανοίγει. Από πίσω κολλάτε την φώτο του παιδιού.
Κάναμε ακόμα και τις παρακάτω αναγνωστικές εργασίες με την πρόταση “ Η Γή είναι το σπίτι μας”. Φροντίστε πριν γίνει η άσκηση να ξεχωρίσουν τα παιδιά τις λέξεις της αρχικής πρότασης. Αν χρειαστεί βάλτε τες σε κύκλο. Δεν σημαίνει οτι καταλαβαίνουν όλα που τελειώνει μια λέξη και αρχίζει η άλλη.
(νήπια) (προνήπια)
Καλή εβδομάδα και Keep walking xxx
hermes bag outlet
ΑπάντησηΔιαγραφήretro jordans
yeezy gap hoodie
off white outlet
air jordan